אישיות השבוע שלי | אודליה בקרסקי

אצל מי כדאי לך ללמוד אינסטגרם ולמה ?

אודליה ואני 

את אודליה פגשתי אצל גבירה בסדנת אינסטגרם, החיוכים היו הדדים ההפתעה היתה שאמרה לי " אני קוראת את הבלוג שלך " איזה כייף לי, ככה מול כולם אין יותר מחמיא מזה אבל 'בואו' על אודליה וקסמיה באינסטגרם שמעתי עוד קודם אז זו היתה הזדמנות מעולה ללמוד ממנה.

כנות זה שם המשחק 

הכנות שלה נגלת כבר מהאודות שלה בבלוג ובאינסטגרם שם היא כותבת "מנקה,מכבסת,מקפלת,מבשלת, עובדת,טסה,חוזרת,שלמה,מתפרקת, מתפקדת,משתדלת,מאכילה,אוכלת (גם סרטים),רצה, באה. אמא לארבעה שחושבת מחשבות טובות (אחרת פשוט אשתגע) "

אודליה בקרסקי לא תמכור קרח לאסקימוסים אם היא יודעת שהאינסטגרם לא יקדם את העסק שלך היא תמליץ לך על מדיה אחרת .

היא מזמנת להתייעץ איתה בשמחה וללא תמורה ומבטיחה כנות. וחובבת עשיה חברתית מושבעת.

jk

המומחית לאינסטגרם אודליה בקרסקי עונה לשאלון אישיות השבוע שלנו.

מי את ?

בוער בי להשיב: " הלוואי וידעתי !" ולא ממקום של חיפוש או אי ודאות אלא דווקא ממקום של מי שמבינה שאנחנו משתנים ומבקשים לשנות רוב חיינו.

העובדות :  אודליה בקרסקי, בת 36, אמא לארבעה קטנים ממש, גרה ברמת גן, חוזרת בשאלה עם תשובות, עובדת כשכירה מזה 6 שנים וחצי בעמותת אנוש- העמותה הישראלית לבריאות הנפש.

כותבת, מבשלת, מצלמת, מתאמנת, מטיילת, מלמדת אינסטגרם.

מה העסק שלי ? 

כתיבת תוכן, סדנאות ושיעורים פרטיים על מדיית האינסטגרם, אחזקה וניהול עמודי אינסטגרם, בניית והעברת סדנאות אינסטגרם המוכוונות לעובדים ו/או בעלי תחום עניין משותף ( לדוגמא: עובדי מסעדה, קבוצת שחקני תאטרון, עמותות ומלכ"רים ועוד )

מה חשוב שידעו עליך ? 

שיודעים עליי הכל. בסוף.

זו שהחיים שלה כתובים, מצולמים, מועברים ומשודרים כשהיא מחייכת וכשהיא פחות.

vb

איך הגעת לזה ? 

למדתי תקשורת עוד הרבה לפני שהמדיה היתה כל כך נוכחת ונחוצה, התחלתי לעבוד בעמותה אבל חקרתי והעמקתי ידע כל העת אותו יישמתי על עמוד הפייסבוק והאינסטגרם הפרטי שלי. דווקא בעקבות הכתיבה החלו מגיעות הצעות לכתיבת תכנים בתשלום. מפוסטים וסטטוסים ועד לנאומים. זה המשיך להסברים מעמיקים ומקיפים למכרים על אינסטגרם עד לשאלה שהגיעה פתאום: "תגידי יש לך סדנה בקרוב? כי שמענו…" אז שוב זז לי ה"מי אני?" והנה אני.

מה ההצלחה העסקית שלך שהינך גאה בה ? 

שאת הסדנה הראשונה שלי פשוט קבעתי והבטחתי לעצמי שהיא תתקיים גם אם יהיה אליה נרשם/ת ותו לא. והיו אליה שלושה בתשלום והיא היתה נקודת פתיחה מלאת משמעות עבורי.

מה העצה העסקית הכי טובה שקיבלת ? 

אם החלטת צאי לדרך.

לסיום

היא חובבת עשייה חברתית אז אם יש משהו שהיא יכולה לעזור היא שם .

 

כתבה : אנג'ליקה Angel To Business

אנג'ליקה אגבייב
האנשים והעסקים שאני מעריכה ואוהבת, הם כאן מהזווית שלי.על המלאכים שפגשתי בדרך וקטעים ספר על "דרך המלאך" שיראה אור בקרוב.