אירוח מושלם, מעוצב ומקורי לחג האביב

הגשה הוא שם המשחק. מרכיב חיוני לאווירה בארוחה חגיגית הם כלי האוכל וההגשה היוצרים את האווירה ונותנים את הטון העיצובי.

נעמן כלי בית פסח 2016 צילום ישראל כהן סטיילינג יואלה פטרון צילום ישראל כהן (38)

רשת "נעמן", מציעה לקראת החגים מגוון ענק של עיצובים ואפשרויות הגשה טרנדיים וחגיגיים:

  • קולקציה בעלת נגיעות אתניות.
  • קולקציה המתאפיינת בצבעוניות ופרחוניות מתפרצת של אביב.
  • קולקציה בעלת עיצוב אלגנטי, מינימליסטי ומעודן המשדרת יוקרה.

 

הקולקציות מורכבות מקשת רחבה של כלים המגיעים בתפזורת, במגוון רחב של צבעים וגדלים: קערות הגשה ב-3 צבעים (כחול, ירוק ומוקה), ספלים, מעמדים לעוגות, קערות וצלחות במגוון גדלים. כל כולן עשויות פורצלן איכותי אשר עבר תהליך שריפה בטמפרטורה גבוהה והוא מעניק לכלים ברק, עמידות, חוזק וקלות במשקל. כל הכלים נוחים לאחסון ולרחיצה במדיח כלים ללא מאמץ רב מידי.

11132797 קסרול הגשה 26.5סמ 189.90שח להשיג ברשת נעמן צילום שירה רז 11132742 קנקן מים קרמיקה 159.90 שח להשיג ברשת נעמן צילום שירה רז 11132735aקערה פתוחה 34.5ס 214 שח להשיג ברשת נעמן צילום שירה רז (1) 11132278קסרול מלבני 29 סמ של נעמן מחיר 139.90שח צילום שירה רז

צבע, צבע, צבע!

קולקציית כלי ההגשה החדשה של רשת 'נעמן', "פלורינה" מביאה אתה משב רוח מרענן לשולחן החג.

לקולקציה החדשה של נעמן, 'פלורינה', אופי מיוחד. הגוונים נעים החל מצבעי הפסטל העדינים והרכים ועד לצבע היין העמוק שיכול להפנט.

הקולקציה כוללת מספר רחב של כלים: קעריות במגוון גדלים, צלחות, פלטות הגשה עגולות ומלבניות ספלים וגביעים העשויים קרמיקה ייחודית יפיפייה. הכלים מגיעים בתפזורת וניתן לשלב בין הדוגמאות השונות.

11132124 קערת קרמיקה 30סמ 194.90 שח להשיג בנעמן צילום שירה רז 11132148 קערת בול 15סמ מחיר 64.40שח של נעמן צילום שירה רז.  (2) 11132216קערת בול 20 סמ 99.90שח של נעמן צילום שירה רז. 11133855aכלי הגשה מ9.90שח ועד 249.90שח להשיג ברשת נעמן צילום שירה רז

קצת טיפים ורעיונות לחג האביב

בחירת סגנון/קונספט רעיוני – בשלב הראשון יש לבחור רעיון מרכזי שיוביל אותנו לעיצוב השולחן כולו. לדוגמא: קונספט כפרי היכול להתבטא בפלטת עץ רגילה שתצבעו אותה בלבן או בצבעה הטבעי לאחר מריחת לכה שקופה טבעית, עליה תניחו ענפי קיסוס לרוחב השולחן ו"רנרים" במרחק של 20 ס"מ. תקבלו משטח ירוק תחת צלחות שקופות מזכוכית המקנה מראה אביבי.

שולחנות ומפות – באיזה שולחנות נשתמש ואיך והאם יש לנו צורך בתוספות של פלטות או שולחן. אם יש לכם שילוב של מספר שולחנות יש לשים על השולחנות מפה מרפדת או מספר מפות בסיסיות בצבע לבן או שמנת, ולאחר מכן לפרוש על השולחן יותר ממפה אחת, לפחות שתים ו/או שלוש ולתת למפה לגלוש עד לרגלי השולחן כמו שמלה ארוכה ודרמטית. ההשקעה במפות לפעמים משתלמת יותר מלרכוש שולחן חדש. הלבשת השולחן במפות מתאימות יוצרת אפקט מדהים אם משלבים את השילוב הנכון.

בחירת צבעים – חשוב לבחור צבע אחד שיהיה דומיננטי על השולחן שיעניק את המראה הרצוי ואת האווירה המתאימה. חשוב לזכור שבחירת הצבעים על השולחן משפיעה על החושים. לאווירה יוקרתית בחרו בגווני זהב/כסף. לאווירה רגועה יותר בחרו בגווני ירוק, תכלת, שמנת.

נעמן כלי בית פסח 2016 צילום ישראל כהן סטיילינג יואלה פטרון צילום ישראל כהן (62)

בחירת הכלים – חג הפסח משרה עלינו אווירת ניקיון ולכן נבחר להשתמש בכלים בגוונים רעננים או בלבן מסורתי. כלים מקושקשים נותנים אווירת בלבול עם כל האלמנטים הנוספים המונחים על השולחן. ניתן להשתמש באביזרים משלימים כמו חבקי מפיות/"ראנרים" אישיים. חשוב ליצור אווירה יוקרתית ואפשר לעשות זאת בהנחת כוס רגילה ולידה כוס על רגל למזיגת יין, בנוסף, מפיות מבד ולא מנייר גם כן יעשו את העבודה.

מרכזי שולחן כאלמנטים חוזרים – בעיצוב שולחן ארוך עם סועדים רבים רצוי להניח אלמנטים חוזרים בשני מרכזי השולחן לדוגמה: שני אגרטלי פרחים, פמוטי נרות צפים וכו'. התוצאה: מראה יוקרתי, שולחן מלא ומעוצב. קישוט השולחן המרכזי מוסיף אווירה וצבע אך יש לזכור שהוא תופס שטח רב בשולחן שעלול לגרום לחיץ בין הסועדים ולכן חשוב לבחור אלמנט מרכזי נעים ונמוך יחסית שלא יפריע לשיח במהלך הארוחה.

נעמן כלי בית פסח 2016 צילום ישראל כהן סטיילינג יואלה פטרון צילום ישראל כהן (53)

אווירת החדר – בנוסף לסידורי השולחן כדאי לחשוב על אווירת החדר מסביב. אם לא צבעתם את החדר, ניתן לצבוע אותו גם על ידי תאורה צבעונית, להוריד וילונות שקופים על קירות ריקים או וילונות חרוזים דמויי קריסטלים, לשלב 2 סוגי כסאות. אם יש לכם כסאות מעץ וגם מפלסטיק, אפשר לקנות בדים בסיסים הכי פשוטים, לעטוף את הכיסאות ולהניח על כל כיסא כרית. האפקט המפנק הזה מאד מרשים.

כרטיס ברכה/מושב אישי לכל סועד – הכינו כרטיס ברכה אישי לכל אורח שתגרום לו להרגיש מיוחד.

 ועוד כמה טיפים לסיום

  • להניח כרית לכל סועד גם אם הוא לא ישתמש בה. לכרית יש הרגשה של רכות ופינוק.
  •  לכבד כל אורח ברגע שהוא נכנס בכוס יין.
  •  שורה של עציצים נמוכים באמצע השולחן עם אורכידיאה קצרה הוא מראה מלבב. במשתלה תמצאו הרבה רעיונות לכלים מרכזים באמצע השולחן וגם כלים בסיסים להגשות ממרקמים של חמר וקרמיקה.
  • סידורי ענפים ענקיים ירוקים בתוך עציצים גדולים מרשימים מאד.
  •  במידה ואתם משלבים כלים – אפשר להחליט על חלוקה כמו: כל סועד יישב מול מערכת כלים מצבע אחד (לדוגמה: צבעוני) וכל סועדת מול מערכת כלים מצבע שני (לדוגמה: לבן).
  •  תכינו מתנות קטנות לאורחים כשהם נפרדים מכם. זה נותן תחושה של תשומת לב עד הסוף. לילדים אפשר להכין שקיות ממתקים ולגדולים: סבונים טובים, קרם לידיים, קרם לפנים, מגבת קטנה, תשקיעו הרבה באריזה – זה שווה.

נעמן כלי בית פסח 2016 צילום ישראל כהן סטיילינג יואלה פטרון צילום ישראל כהן (2)
 

 בסופו של דבר – הכול נמצא בפרטים הקטנים…

 חג שמח!

שלכם בחגיגיות,

'הכותבת',

רוית

כל הטיפים למראה חגיגי באדיבות ריקי כהן, מנהלת קטגוריית כלי בית ונוי ב'נעמן'.

סטיילינג:  יואלה פטרון , מנהלת מסחור חזותי ב'נעמן'.

תמונות: ישראל כהן

נעמן כלי בית פסח 2016 צילום ישראל כהן סטיילינג יואלה פטרון צילום ישראל כהן (64)

רוית ליפשיץ ציון- בלוג בסגנון והשראה
רומנטיקנית חסרת תקנה בעלת תשוקה ואהבה לעולמות העיצוב, הספרות, אמנות, אופנה, טרנדים ומגמות, תערוכות בעולם. בלוגרית רב- תחומית, יוצרת וכותבת תוכן, עיתונאית עיצוב, סופרת, מוזיקאית. רומן הביכורים שלי: "אהבותיה של אמה" יצא לאור בהוצאה עצמית בשנת 2018 והפך לרב מכר. נשואה ואם לחייל ולחיילת הממשיכים את דרכי האמנותית.