איך תבחרי מקרר למשרד?

מקרר למשרד – למה צריך אותו?

המצב הנוכחי כיום הוא שמרבית האנשים מבלים חלק גדול משעות היום במשרד או במקום העבודה, לעיתים אף יותר מאשר בבית. לאור זאת, הפנימו בעלי העסקים והמשרדים כי יש לספק לעובדים שלהם תנאים טובים לעבודה על מנת לייעל את התפוקה וכמובן את ההתנהלות הכללית. אחד מהאביזרים שניתן לראות כיום כמעט בכל משרד הוא המקרר. המקרר המשרדי אמור להכיל את החלב, את ארוחות הבוקר והצהרים של העובדים, שתייה קרה וכדומה. כמובן שמדובר במקרר קטן וקומפקטי שיש בו מקום רק למה שצריך ובכל זאת, חשוב שהוא יהיה איכותי וישרת את הצוות למשך שנים ארוכות.

sretb

פינה חמימה לגיבוש יומי

כל עובד מעוניין שתהיה איזו פינה חמימה במשרד על מנת שיוכל להירגע באמצע יום עבודה עמוס. חשוב לזכור כי העבודה המשרדית הינה תובענית מאוד והיא דורשת מהעובדים לא אחת להתמסר אליה אף מעבר לכוחותיהם. עובדים במשרד יכולים למצוא את עצמם במרוץ מטורף כאשר יש צורך להגיש מספר משימות בטווח זמן קצר והם עובדים כמעט ללא נשימה. לאור זאת, חשוב מאוד שתהיה גם אפשרות של הפוגה, פינה שבה אפשר לעצור לנוח ולהתאוורר קצת, לשכוח לרגע מכל המשימות והמטלות הדחופות ולשתות כוס קפה מהביל עם חברי הצוות. פינת מטבחון מאובזרת ומסודרת, תאפשר לעובדים שלך לקחת את פסק הזמן הזה שהם כל כך צריכים במשך היום.

אז איך תבחרי מקרר למשרד?

בחירת מקרר הינה בחירה שצריכה להיעשות מתוך שיקול דעת ומחשבה רבה, היות שבטח תרצי שהמקרר ישמש אותך למשך שנים רבות ולכן עלייך לעשות את הבחירה הנכונה. לעומת מקרר ביתי, שבו ברור לך לגמרי מהם הצרכים של משפחתך ובאיזה דגם את מעוניינת, בחירת מקרר למשרד הינה מסובכת יותר. עלייך לקחת בחשבון את הצרכים השוטפים של הצוות במשרד, בכמה עובדים מדובר, באיזו תכיפות הם משתמשים במקרר ומה הם מאחסנים שם. כמו כן, עלייך להסתכל גם קדימה ומה התוכניות לעתיד – האם מדובר במשרד בהתרחבות או שמספר העובדים לא הולך לגדול בשנים הקרובות. בהתאם לזאת, לבחור את המקרר המתאים ביותר עבורכם.

התאימי את המקרר למשרד שלך

לפני שאת יוצאת לרכוש מקרר למשרד, חשוב שתמדדי את השטח בו את מעוניינת להעמיד את המקרר ועל פי זה לבחור את המקרר המתאים. הרי לא יהיה לך נחמד לגלות כי המקרר היקר שרכשת גדול מידי לפינה אותו ייעדת עבורו. לעומת זאת, גם מקרר קטן מידי ביחס לחלל ייראה עלוב ולא יפה. פעמים רבות, אין הבדל גדול כל כך בין המחירים של המקררים השונים כמו גם בנפח הפנימי שלהם, אך המראה החיצוני הוא שונה ומשמעותי במיוחד, כך שבהחלט חשוב מאוד לתת את הדעת על כך. שימי לב, כי מקרר שמתאים בצורה מושלמת למקום בו הוא ממוקם, משדרג את מראה המשרד וגורם לפינה להיות נעימה ומזמינה.

מה צריך להיות במקרר משרדי?

כפי שכבר הזכרנו, עלייך לבחור במקרר שמתאים בגודלו החיצוני לפינה בה את מעוניינת להעמיד אותו כדי שיתקבל מראה אסטטי ונעים לעין. אך מלבד זאת, ישנם פרמטרים נוספים שיש לקחת בחשבון כאשר את בוחרת מקרר למשרד:

  • התאמת נפח המקרר לצרכי המשרד – נפח המקרר אמור להיות מתאים לצרכים של המשרד, מה שאומר שבמשרד עם הרבה עובדים יש צורך במקרר גדול אך לעומת זאת, אין עניין לבחור במקרר בעל נפח גדול מידי כאשר מדובר במשרד עם מספר עובדים קטן. הוא גם יתפוס מקום מיותר וגם יצרוך הרבה חשמל. בכל זאת, כדאי לבחור במקרר מעט יותר גדול על מנת שיהיה בו מקום ברווח לכל המוצרים ואם יהיה צורך לאחסן בו יותר מוצרים מהמתוכנן, לא יוצר עומס מיותר.
  • מקרר שאינו מרעיש – ישנם סוגים רבים של מקררים, חלקם עובדים ברעש גדול וחלקם שקטים למדי. במשרדים קטנים כמו גם במשרדים גדולים, עלול כל רחש מיותר להפריע לעובדים לבצע את עבודתם כראוי. ולכן, אם המטבחון נמצא בסמוך לאזור הפעילות במשרד, חשוב שתבחרי במקרר שקט שלא יפריע למהלך העבודה כאשר הוא פועל.
  • מקרר בעל דירוג אנרגטי חסכוני – בתור מנהלת משרד / מפעילת משרד, בוודאי יש לך שאיפה לצמצם כמה שיותר את ההוצאות מסביב ובדיוק לכן כדאי לך להעדיף מקרר שאינו "סוחב" הרבה חשמל. המקררים הישנים צורכים הרבה אנרגיה וכמובן משפיעים במידה רבה על חשבון החשמל לכן, העדיפי לרכוש מקרר חסכוני בחשמל גם אם הוא מעט יקר יותר מאחרים, מכיוון שההוצאה תשתלם לך לטווח הרחוק כשחשבונות החשמל לא יהיו גבוהים להחריד.
  • חלוקה מתאימה לצרכים – מקררים משרדיים מגיעים בחלוקה פנימית שונה אחד מהשני ולכן חשוב שתשימי לב לצרכים השוטפים במשרד שלך וכך תבחרי את המקרר בעל החלוקה הפנימית המתאימה ביותר. כדאי שתשקלי לבחור במקרר בעל תא הקפאה גם אם ביום יום לא כל כך משתמשים בו. זאת כדי שאם יתעורר צורך לאחסן מוצר כלשהוא בהקפאה תהיה לכך אפשרות.

רכשת מקרר למשרד? אל תשכחי את תעודת האחריות

לאחר כל הבירורים וההתלבטויות, החלטת סוף סוף במה את בוחרת. אבל חשוב שתזכרי כי המקרר – כמו כל מוצר חשמלי – אמור להגיע עם תעודת אחריות. תעודת אחריות על המכשיר ועל חלקי חילוף שונים למשך שנה. מקרר עם אחריות מטעם היצרן, יכול להבטיח לך שבחרת במוצר שווה ואיכותי.