איך עוברים ארוחה משפחתית בשלום בלי להשמין

איך עוברים ארוחת שישי וארוחות משפחתיות ולצאת בלי הבטן הנפוחה ומבלי להתפוצץ

״איך עוברים ארוחת שישי וארוחות משפחתיות ולצאת בלי הבטן הנפוחה ומבלי להתפוצץ?״
– שואלים אותי בהרבה מכתבים. קודם כל ברור שהכל טעים ואמא/ סבתא/דודה טרחה מאוד
כדי להכין את כל הסלטים, עיקריות, תוספות וקינוחים וגם יש לנו ערך סנטימנטלי למאכלים הללו.
לכן תרגלו להראות אהבה והערכה כלפי המאמצים שלהם במילים מקום לאכול עוד צלחת שסבתא
מציעה לכם נחרצות בצורה שאי אפשר ולא נעים לסרב – שבחו וציינו שהכל טעים ואתם מאוד
אוהבים את האוכל וגם את מי שהכין אותו ואתם שבעים. זה בסדר להגיד תודה רבה אני שבע
ואם מתעקשים יותר מדי – אפילו לבקש לארוז לכם הביתה. למה? כי תוכלו להינות יותר מהאוכל
כששוב יהיה תיאבון ותהיו רעבים במקום לאכול סתם. זה רלוונטי במיוחד לגבי הקינוח – אני למשל
לא אוהבת לאכול קינוח מייד אחרי האוכל כי זה באמת מתכון לבטן נפוחה וכבדות איומה. משפחה
שלי כבר רגילה לכך שאני לא אוכלת איתם את הקינוח אלה שותה תה בלבד ואת הקינוח אני
מקבלת ארוז ונהנית ממנו בעיטוי הנכון עבורי. וכמובן – לא להעמיס את כל השולחן על הצלחת
כבר בתחילת הארוחה. להתחיל מסלטים, לאכול לאט, ללעוס הרבה פעמים, ביסים קטנים.
כשאני מרגישה שובע קל ונפח נעים בבטן מסלטים -רק אז אני עוברת המנה עיקרית –
דג או בשר. תוספת ממש קטנה, בדרך כלל בטטה, אם עדיין יש מקום/ צורך/ חשק – בסוף.
זה דורש תרגול אבל בסוף זה הופך לדי פשוט, כי גם אנחנו וגם בני משפחה מתרגלים לסדר
חדש וכשמראים להם מספיק אהבה בדרך של יחס ומילים אין סיבה שמישהו יכעס שלא אכלתם
עוד צלחת. ועוד משהו – אין כמו אימון כושר לפני ארוחה משפחתית, שתזכיר לכם עד כמה אתם
עובדים קשה ויש על מה לשמור. שיהיה לכם סופשבוע נעים ומלא אהבה ובחירות נכונות עבורכם!

תעקבו אחרי בדף הפייסבוק שלי – מדי יום אני מעלה מתכונים קלים, בריאים וטעימים, רעיונות,

טיפים להצלחה שלכם, עצות ועדכונים נוספים שיעזרו לכם להגיע לגוף בריא וחטוב.


. חדשים בעולם הכושר ותזונה ורוצים להתחיל להתאמן ולאכול נכון ? קלי קלות!

קראו איך לבנות שרירי הבטן במהירות ותכנית אימונים יעילה ותכנית תזונה לגוף חטוב SUPER HOT BODY

ותתחילו את המהפך האישי שלכם!

נתראה שם!

בהרבה אהבה, ג’ני