איך נפרדתי מהמסקרה – הרמת ריסים

אני והמסקרה – OUTֱ. הרמת ריסים – IN

דמייני לעצמך רגע את הסנריו הבא:

הבחור שאת יוצאת עימו בחודשיים האחרונים החליט להתקדם שלב במערכת היחסים שלכם, ולקח יוזמה. (קצת קשה לדמיין את עם גברים – אבל זה קורה).

הוא הזמין אותך לסוף שבוע זוגי, זו בעצם הפעם הראשונה שאתם הולכים לישון יחד. לישון ? מי אמר לישון ? מה עם הבריכה ? הג'קוזי יהיה מואי כייף.

בדמיונך את מתחילה לחשוב: מה אני אורזת לחופשה, איזה בגד ים נכנס למזוודה ואיזה לא ?

אחד הפנטזיות הקבועות שחוזרות על עצמן,  אני יוצאת מהבריכה עם בגד ים החדש שלי ונראית מליון דולר. הוא מתקרב אט, אט, ואומר לי : "אוי מאמי נוזלת לך המסקרה על כל הפרצוף".

שיט! מה אני עושה עם זה? מה הולכת לפארם כלשהו ומנסה עכשיו את כל המסקרות ? ומה יהיה בבוקר שיט! לא זה לא יכול לקרות לי. אני דמיינתי איך הוא מתמוגג בשלב הזה מהמראה האלוהי שלי. לא איך הוא שולח לי אותי למראה.

כאחת שלא חובבת איפור, אפילו די סובלת מהתהליך אני מחפשת פתרונות קלים מהירים, כאלה שלא דורשים השקעה מרבית, אבל עדיין אני רוצה להיראות במיטבי.

לאחרונה יש טרנד חזק של ריסים, זה מעניק לעין מראה חתולי זוהר ואפילו פותח אותה במקצת. התחלתי לבדוק את הנושא.

בדיקות מהירות העלו בחכתי שהדבקת ריסים זה ביג לא! הסיכוי שתקומי בבוקר ונפלו לך כמה על הכרית הוא גדול ואז רואים את החוסרים הלא יפים- מה גם שלהדביק משהו על העין – להשתמש בדבק, אני לא יודעת ולא הצלחתי למצוא תשובה חד משמעית מה זה עושה לריסים שלך.

 IMG_2678

הרמת ריסים

על לימור אמסלם שמעתי מכמה חוגים שונים של נשים, שמה הולך לפניה כולן היו נדיבות להעביר לי את מספר הטלפון שלה ולסכם את זה במשפט "זה יעשה לך מדהים לעיניים"

נכנסתי לקרוא על התהליך ולהבין אותו, ובעיקר לראות תמונות שללפני ואחרי. הסתכלתי על התמונות פעורת פה ברוכה הבאה ל – 2019. וואו!

גם אצלי זה יכול להיות ככה – אולי בכלל אין לי ריסים בכמות הזאת? איך קרה הדבר שעד עכשיו לא שמעתי עליו, פספסתי את התענוג – מי אתן נשים ששומרות לעצמן את הרמת הריסים.

לימור אמסלם

אמא ל- 4, בעלת 2 קליניקות ברחבי הארץ (אשדוד/תל אביב) נחשבת כיום למדריכה הראשית והמאסטרית  של החברה בארץ.

YUMI הינו טיפול חדשני אשר במפגש אחד, מגביה מאריך, ומעניק לריסים מראה צפוף וטבעי לחלוטין.

068f3f44-b865-4e30-b18a-774cdc5f710d

במקום לעגל את הריסים לאחור, הריסים מוגבהים כלפי מעלה, וכך, מעניקים לעיניים מבט עוצמתי וצעיר.

הטיפול פעיל במשך 8-12 שבועות, תקופת הזמן תואמת את אורך חיי הריס. כל החומרים הם היפולארגנים המיוצרים בצרפת ועומדים בתקנים וסטנדרטיים בינלאומיים.

סקפטית … כזו אני, קבעתי עם לימור. מה אני לא אנסה כדי למנוע את הקשקשת על הפרצוף כל בוקר ולחסוך לעצמי את הזמן המיותר מלנקות שאריות של צבע מהפנים.

אני מגיעה לקליניקה בתל אביב, לימור מקבלת אותי במאור עיניים, ציפור לחשה לה אני הבעייתית הפחדנית.

מתחקרת אותי : ניתוח לייזר – לא, ניתוח עפעפיים- לא אז קדימה. מסמנת לי שכבי על המיטה.

488abd7e-cf3c-442c-b532-4d6b01dbbc4a

לימור מסבירה לי על התהליך, אני חוקרת חוששת בכל זאת העיניים שלי… לימור אומרת לי בביטחון – את יכולה לנמנם אם את רוצה אני יעיר אותך..

איך לנמנם? אני חוששת העיניים, גם ככה לאחרונה..אני מרגישה שללא המשקפיים אני לא אותו הדבר.

לימור רגישה מספיק כדי להבין את החששות שלי מסבירה לי על הרכב החומרים בהם היא משתמשת, מה היא עושה בכל שלב ושלב והקול שלה כולל הסברים מופרטים מרגיע אותי. אני נכנסת לשלווה, גם ככה לאחרונה הניסויים שלי עלו מדרגה. זהו סיימנו – היא מכריזה.

מה כזה מהר? "מהר..כמעט שעה", היא עברה לי מהר לא הרגשתי, הזמן רץ כשנהנים.

עכשיו אני אראה עם עיניים חתוליות וריסים מסודרים כאילו שמתי מסקרה ? כן..אני כבר מביאה לך מראה.

היא מגישה לי את המראה וצרחה נשמטת מפי ! זה מושלם! עד כמה זה מושלם?

אם הייתי בחרדה קודם רק לגבי הריסים לא אמרתי כלום על העפעפיים שאני צריכה לטפל בהם.

עכשיו? מי רואה הם מעוגלות כלפי מעלה בצורה מסודרת. מעניקים לעין מבט עוצמתי, חתולי וצעיר יותר. פתאום ראיתי את צבע האישון שלי בצורה ברורה יותר והתאהבתי בחום דבש שלי מחדש.

e8321b19-d135-4d0f-b727-e8d0d2831f13

 דגש חשוב לאחר הטיפול: 48 שעות לא להרטיב ולא להניח מסקרה (מי הולך להניח בכלל- אני מעבירה אותן לחברות).

 אני חוזרת לסנריו שלי מהפתיחה:  אני יוצאת מהבריכה עם הבגד הים המושלם שלי הוא מתקרב אט, אט ואומר לי : וואוו!  את יפהפיה.

פייר אני התמכרתי – בחישוב מהיר של הוצאת כסף על מסקרה + קרם להורדת איפור היפולארגני שמתאים לעיניים +צמר גפן+ זמן מבוזבז+כמות הפעמים שהייתי צריכה לכבס את הציפיות של אוסף הכריות משאריות המסקרה,  מצאתי לי את הפיתרון המושלם – אני כבר שבועיים עם זה.

לא התאפרתי, לא הוספתי צבע זה פשוט מושלם ככה!

שלכן,

עד הטיפ הבא

רעבה תמיד

נטע-לי כץ