איך לבחור שירותי ניקיון?

חברת ניקיון
חברת ניקיון

חברות רבות מספקות שירותי ניקיון לכל מטרה, השאלה היא כיצד תדעו לבחור בחברה המתאימה עבורכם? קבלו כמה טיפים

המרוץ אחריי בית נקי ומצוחצח נראה לרבים מאיתנו כמשימה בלתי נגמרת. לשטוף, לאבק, לסדר, להזיז, לצחצח ולהבריק  וזמן קצר לאחר מכן שוב פעם לעשות את אותן פעולות שוב ושוב ו… שוב. אם אתם מרגישים שחלק נכבד מזמנכם הפנוי מוקדש לפעולות ניקיון שונות אולי כדאי לכם לשקול שירותי ניקון מקצועיים. חברות רבות מציעות שירותי ניקיון לבתים וזמינות למגוון רחב של אפשריות הכוללות ניקיון סדיר פעם או כמה פעמים בשבוע, ניקוי יסודי לפני פסח או תחילת עונה, פתרון חד פעמי לקראת אירוע מיוחד או ניקיון של אזור ספציפי כמו מחסן, מרתף וכדומה. התחרות בשוק גבוהה וההיצע גדול ורחב.

איך תדעו כיצד לבחור חברת שירותי ניקיון המתאימה עבורכם ולהפוך את הניקיון ליעיל יותר?

–          בשלב הראשון עליכם לעשות סקר שוק, ליצור קשר עם מספר חברות לשאול את השאלות המעניינות אתכם ולהתרשם מהרמה המקצועית והשירותית אותה הם מציעים, בנוסף נסו לקבל המלצות מחברים, משפחה או ברשת, אחרי הכל עובדים אלו עומדים להיכנס לתוך הבית הפרטי שלכם ולהגיע במהלך הניקיון גם לאיזוקרים מוצנעים ופרטיים ואתם חייבים לדעת שתוכלו לסמוך עליהם ולהרגיש בנוח בסביבתם.

–          כבר בשלב הבירור והראיון הטלפוני בררו מי צריך לספק את חומרי הניקיון. חברות שירותי ניקיון רבות דואגות לספק את חומרי הניקוי אך עדיין ישנן כאלו הדורשות מהלקוח לדאוג לכך. בנוסף בדקו באילו חומרים הם משתמשים כדי לוודא כי אין משהו מבני הבית הרגיש אל אחד מהחומרים.

–          לפני הגעתה של חברת שירותי הניקיון הכינו את הבית לניקיון העתיד להתבצע בו, ערכו רשימה עבור העובדים של המקומות אותם אתם מעוניינים שינקו באופן יסודי יותר  משאר חלקי הבית.

–          קבלו הצעת מחיר ודאגו להסדרי תשלום מתאימים, בדקו אם אתם צריכים לשלם מראש, על כל פעם בנפרד או בתשלום חודשי מרוכז.

לפני הזמנת שירותי חברת ניקיון חשוב כי תשימו לב, בדקו, בררו והתכוננו כראוי.