איך לבחור בגדי ילדות?

סוויטגירלשופ בגדי ילדות

קניית בגדים לילדה, בין אם מדובר בבת 3-4 ובין אם בילדה גדולה יותר ואפילו נערה, יכולה להיות חוויה מהנה מאוד – אבל גם עלולה להפוך למקור לתסכול, אם לא עושים את זה נכון.

הבסיס לבחירה נכונה של בגדים לילדה הוא לזכור מצד אחד שלא תמיד ההעדפות שלה והטעם שלה זהה לשלנו, ושבסופו של דבר היא זו שאמורה ללבוש את השמלה/ חולצה/ מכנסיים/ אוברול, ומצד שני שבכל זאת יש לניסיון שלנו ההורים חשיבות, גם כשמדובר על בחירת בגדים, כך שבסופו של דבר נדרש שילוב של ההבנה שלנו עם הרצון של הילדה.

האם כדאי לקנות את הבגדים יחד עם הילדה?

בגיל ההתבגרות הנערות כבר מגיעות לחנויות הבגדים, לפחות בחלק מהמקרים, בלוויית חברות, אבל עד אז ישנה הדילמה האם לקנות בגדי ילדות כשהן איתנו בחנות, או בלעדיהן. לאופציה השנייה ישנו יתרון מפתה – הקנייה תתבצע בקלות ובמהירות – אבל מצד שני כדאי לזכור שגם אם אנחנו משוכנעים שאנחנו יודעים בדיוק מה הילדה אוהבת ומה המידה שלה, לא בהכרח מה שקנינו יתקבל בברכה ובנוסף גם יתאים לה.

בהתאם ההמלצה היא כן לקנות את הבגדים לילדה בנוכחותה. כדאי להגיע לחנות שמתמחה בבגדים לנערות וילדות, כך שגם יהיה בה מבחר רחב של אפשרויות, וגם צוות שאמון על מציאת פריטים שמתאימים לכל ילדה ולכל נערה בהתאם לאופייה וממדי גופה, ועוד המלצה היא לא להתרגש מחילוקי דעות עם הנסיכה הקטנה – קניה משותפת היא הזדמנות מצוינת ללמד את הילדות אודות שיקולים כלכליים (בהתאם לגילן, כמובן), שיקולים פרקטיים (למשל לקנות בגד שהוא טיפה גדול יותר כדי שהילדה תוכל ליהנות ממנו גם בעונה הבאה) וכמובן שיקולים אסתטיים.

סוויטגירלשופ בגדי ילדות

בגדים במידה יותר גדולה – אבל לא יותר מדי גדולים

כשקונים בגדים לילדות בדרך כלל ישנה נטייה, מובנת ומתבקשת, לקנות בגדים קצת יותר גדולים, כדי שהילדה, שמן הסתם גדלה כל הזמן, תוכל כאמור ליהנות מהם לאורך זמן רב ככל האפשר. יחד עם זאת חשוב מאוד לא לקנות בגדים גדולים מדי: בגדים שכאלה עלולים לחכות במגירות עד שהילדה תגדל, שכן היא תסרב ללבוש בגד שלא מתאים לממדי גופה הנוכחיים, ועד שהיא תגדל ייתכן שהבגד כבר לא יהיה כלל לטעמה.

בגדים לילדות – הזדמנות מצוינת לטפח טעם אישי

קניית בגדים לילדות עשויה כאמור להיות חוויה חיובית מאוד, גם לילדה וגם להורה שמתלווה אליה. שופינג משותף הוא גם הזדמנות מצוינת לטפח אצל הילדה טעם אישי ולאפשר לה לבוא לידי ביטוי. רוב הילדות, באופן טבעי, ישמחו להכוונה – שאותה ניתן לקבל הן מההורים והן מהצוות בחנות, ובמיוחד כשמדובר בחנות שמתמחה בבגדים לנערות וילדות – וכדאי לנצל את ההזדמנות, למדוד כמה וכמה חולצות/ שמלות/ מכנסיים וכו', לשים לב להבדלים בין כל האופציות, לראות מי מהן הכי מתאימה לאישיות של הילדה וכך לבחור באופן מושכל את המלתחה המתגבשת.

ברשת sweetgirlshop ממתינות לך  שלל פריטי בגדי ילדות מחולצות בייסיק ועד שמלות מהממות לאירועים.
אנו מזמינים אותך להיכנס לאתר ולמצוא את הבגדים המושלמים עבור בתך כולל משלוח עד הבית בקניה מעל 75 ש"ח.
http://sweetgirlshop.co.il  

Sweetgirlshop
sweetgirlshop הוא מותג אופנה לילדות ונערות שעבורן סטייל,אופנה וטרנדים הם חלק בלתי נפרד מחיי היום יום שלהן. אנחנו לא מפסיקים לחדש, לחשוב ולהתעדכן – הכל כדי לייצר אופנה מובילה שתאפשר לכן ליהנות ממראה אישי וייחודי עם אפשרות בחירה של טוטאל לוק לכל אירוע: שמלות לאירועים, חולצות, מכנסיים, שמלות אופנתיות, הלבשה תחתונה, נעליים ואקססוריז.