איך אפשר לחסוך כסף בתכנון אירוע

בחורה עם מחשב נייד

איך אפשר לחסוך כסף בתכנון אירוע

הפתגם "כסף לא גדל על העצים" תמיד נכון וכמו במקרים רבים גם במקרה שבו נצטרך לתכנן אירוע קרב כמו בר מצווה, יום הולדת, חתונה או אירוע עסקי, הדבר שיעסיק אותנו הרבה מאד הוא היכן לערוך את האירוע.

ישנם קריטריונים רבים שעל פיהם נבחר את המקום המיועד כגון התקציב שעומד לרשותנו, העונה בה אמור להיערך האירוע – בחורף כשקר ויורד גשם, אין סיבה להיות בחוץ ובקיץ כשחם כאי להיות במקום מוצל.

גורם נוסף בו נתחשב בעת בחירת מקום לאירוע הוא מספר האורחים שמוזמנים לאירוע והמקומות מהם רובם מגיעים.

גם אם רוב האורחים מגיעים מהמרכז לא חייבים לערוך את האירוע במרכז תל אביב שם המחירים הם בהתאם למיקום, בהחלט ניתן לגשת לאזור מרכזי שנמצא קצת מחוץ למרכז העיר כמו לדוגמה בראשון לציון שם יש שפע אולמות אירועים ובשל המגוון והמבחר המחירים נמוכים בהרבה.  לעתים כדאי להסיע את האורחים שמגיעים מרחוק בהסעה מאורגנת למקום הזול יותר עבורנו.

מאחר ומדובר בבחירת מקום לבר מצווה, חתונה, יום הולדת, ברית מילה או אירוע עסקי במרכז , אין צורך לבחור במקום יוקרתי וניתן לבחור במקום לאירועים קטנים שהם מעט יותר זולים כמו לדוגמה אירוע בחיק הטבע ואז נפנה לחברת השכרת ציוד לאירועים שנמצא במקום מרכזי יחסית.
הסגנון והרקע האישי שלנו יקבעו את האווירה של המקום – קיימים הבדלים בין סוגים שונים של אירועים וסוגים שונים של אוכלוסייה שמגיעה לאירוע.

תוכנית האירוע – גן אירועים או אולם אירועים – מה עדיף?

הפקת אירוע בגן אירועים יקר יותר בהשוואה לאולם אירועים אבל יש אולמות אירועים ששכללו את הרעיון שמגלם בתוכו גן אירועים והם משלבים בתכנית את היתרונות של שניהם באופן שתחילת האירוע וקבלת הפנים נעשת ברחבה מחוץ לאולם  או בחצר שם מקבלים האורחים כיבוד ראשוני ומשקאות על מנת להיכנס לאווירה ורק אחר כך נכנסים כולם אל אולם האירועים המרשים , הגדול והמפנק שם יושבים סביב שולחנות וסועדים את ליבם במזון טעים ואיכותי של מיטב השפים שלא היו מביישים שום מסעדה יוקרתית.

לעיתים כאשר האירוע יערך בחוץ, בחיק הטבע או על שפת בריכה נזדקק "לגייס" להפקה ציוד נוסף ובכלל זה ריהוט – שולחנות כיסאות ופינות ישיבה. חברות שונות משכירים ומאפשרים לכם לבחור בסגנון, גודל וצבע. מה שכדאי לעשות הוא לחפש באינטרנט השכרת כסאות ונקבל את החברה שתמצא עבורנו את הפתרון והמבחר הגדול ובכלל זה גם השכרת שולחנות לאירועים. בהזדמנות חגיגית זו מבקשת לציין שלחובבי האירועים בטבע ניתן למצוא שפע פתרונות זולים ויצירתיים באמצעות חיבור לחברה שמספקת שירותי השכרת ציוד לאירועים ובכלל זה השכרת כלים לאירועים באזור המרכז. הכלים המוצעים הינם כלים מעוצבים ופונקציונלים מחברות טובות שבמסגרת השירות הם מביאים את הכלים למקום האירוע ובאים לקחתם לאחריו כשהכלים נמסרים בחזרה מיד לאחר האירוע בלי שיהיה צורך לנקותם היות והדבר נעשה בחברה כשהכלים עוברים בנוסף לניקוי גם הכשרה.