אייל גולן ורוסלנה: 'יפה לך להיות מאושרת'. לבד…

אייל גולן ורוסלנה – לא ביחד. מפת הלידה מצביעה על הערצה הדדית וחברות אמיצה, אולם יש כאן שיעורים לא פשוטים: הוא מלך מגלגול קודם ורוצה שליטה ואילו רוסלנה- עם כל החמלה שיש בה, גם רוצה להגיד את המילה האחרונה. האם הזוגיות הזו תצליח בעתיד? הכל תלוי בהם

הרגע בו התחלתי להתעניין שוב באייל גולן אחרי "פרשת הקטינות", היה כאשר הופיעה בחייו רוסלנה רודינה והגנה עליו. וכן, אני מצדיעה לה על התעוזה לעמוד לצדו ברגעי משבר, ולהיות שם בשבילו. לשמחתם הצליח להם, וביחד הפכו לזוג: אייל גולן ורוסלנה. הוא שר לה: "המלכה שלי, את היחידה שלי, כמה שאת בשבילי, יפה לך להיות מאושרת". קצת אחרי – נפרדו. מעניין, מה מסתתר מאחורי הזוגיות המתוקשרת הזו, ולמה אייל גולן ורוסלנה נפרדו דווקא עכשיו?

כדי לענות על השאלה, נבחן התאמה זוגית עפ"י נומרולוגיה קבלית בין אייל גולן ורוסלנה.

חיבור אותיות השם מצביע, על התאמה שכלית ואינטלקטואלית גבוהה. הקשר מבוסס על תקשורת טובה, והם מאד מעריצים זה את זו. יש ביניהם חיבור של חברות אמיצה, הבנה הדדית וקשר הרמוני ונעים, אולם זה לא מספיק כדי להישאר ביחד עד גיל 120. החיבור לרגשות, כנראה לא היה מספיק חזק, וזה בעצם, השיעור הרציני בזוגיות.

צמד חמד, אייל גולן ורוסלנה- מה אומרת מפת לידה נומרולוגית קבלית על השם אייל גולן?

• השם אייל: עפ"י הקבלה, יש כאן אנרגיה עולה המצביעה על הצלחה, אופטימיות ושמחה בחיים: א=1. י=10. ל=30. כנ”ל שם המשפחה שמעצים את התכונות הללו: ג=3. ו=6. ל=30. ן=500. זה רק מסביר שאלוהים אוהב אותו ושומר עליו ליפול – וגם לקום על הרגליים. בנוסף- רואים שהוא אדם חכם, חריף, בקורתי וסגור רגשית. עליו ללמוד לקבל את המציאות כפי שהיא, כי אם לא – עלול הוא להרגיש כאב. הוא אדם חביב על הבריות, ויש לו יכולת להצליח ולהוציא לפועל את הרעיונות והשאיפות שלו.

• לפי תאריך לידה –( 12.4.1971)אייל גולן יצירתי, ספונטני ויש לו אינטואיציות טובות. סובל הוא ממצבי רוח קיצוניים, וקיימת נטייה להסתיר דברים. חושש הוא לגלות את כל הקלפים מתוך מטרה להיות בשליטה.

• גלגול קודם (זיכרון נשמתי)–שוב מצביע על רצון להיות בשליטה. ולמה? כי הוא היה מלך בגלגול הקודם. חש הוא פריווילגיה על אחרים, ועל פיו יישק דבר. בגלגול זה עליו לתקן את גישתו, ממקום של “אני מלך” – למקום של נתינה לציבור ועשייה למען הכלל.

הזוג, אייל גולן ורוסלנה- מה אומרת מפת לידה נומרולוגית קבלית על רוסלנה רודינה?

• השם רוסלנה עפ"י הקבלה- מצביע על בחורה עם לב רחמן, בעלת אינטואיציות טובות ושילוב מעניין בין אנוכיות לאכפתיות. החשיבה שלה חיובית וטובה, היא בחורה מבריקה, מעניינת ותקשורתית. היא מאד רגישה, רומנטית ומוסרית. כמו כן, מחפשת היא זוגיות מושלמת שלא קיימת.

• תאריך לידה (11.9.1988) מצביע על נטייה לצדק חברתי, התחשבות בזולת, נחישות וגמישות. אולם קיימים קונפליקטים חזקים בין השכל לרגש, ולעיתים גם גילוי חוסר סבלנות. עליה ללמוד להיות קשובה לבן הזוג להבין, שלא תמיד היא צודקת ולא לעבוד עם אגו.

• גלגול קודם (זיכרון נשמתי) מצביע על פחד חזק להיות חסרת אונים. עליה לגעת במקומות האפלים, ולא לפחד להציף אותם. עליה ללמוד לאהוב את עצמה, ולא להיות נתונה לחסדי אחרים. הרצון לשלמות מאד מלווה אותה, וגורם לה להיות בשליטה על המצב.

תיזמון לבני הזוג אייל גולן ורוסלנה- מה מספר על אייל גולן?

עפ”י הקבלה, לפי שם האדם – האות המשפיעה עליו היא ל'. זו אות אחרונה בשמו, ומצביעה על משהו משמעותי של סיום תהליך, הקורה לו בין הגילאים 45-48( היום 4.17 אייל בגיל 46) אות זו מלמדת על: ”טובים השניים מן האחד”, מתוך רצון לא להיות לבד מצד אחד, ומצד שני- גורמת לו להיות עקשן ודבק בדעותיו, למרות שעושה רושם שמתייעץ.

תיזמון לבני הזוג אייל גולן ורוסלנה- מה מספר על רוסלנה רודינה?

עפ"י הקבלה, האות המשפיעה עליה כיום בין הגילאים 27-29, (היום, 4.17 רוסלנה בגיל 28+) היא האות ר'- האות הראשונה. כמו במפת לידה של אייל גולן, גם היא עוברת תהליך משמעותי בחייה. זו תקופה של התחלות חדשות, תעוזה לעשות שינויים ורצון להצליח. ואכן- זה מה שקרה בפרידה ביניהם. רוסלנה הלכה לפי תחושות הבטן שלה עד הסוף, כדי לבנות לעצמה חיים חדשים.

תכל'ס, היום אייל גולן ורוסלנה – לא ביחד. מפת הלידה של שניהם כ"כ ברורה, שהזוגיות הזו הלכה לכיוונים של שכל – פחות רגש. נכון, כיף להם ביחד והם מעריצים אחד את השנייה, אולם זה לא מספיק. יש כאן שיעורים לא פשוטים: הוא מלך מגלגול קודם ורוצה שדברים ילכו לפי דרך שלו, ואילו רוסלנה- עם כל החמלה שיש בה, גם היא רוצה להגיד את המילה האחרונה. קשה לה עם חוסר אונים, ורוצה היא להיות בשליטה. האם הזוגיות הזו תצליח בעתיד? הכל תלוי בהם, והתנאי לכך הוא  – להכניס רגשות לקשר ו…לשים את האגו בצד.

 בהצלחה ובאהבה,

ציונה אבירם – נומרולוגית קבלית

מנטורית ומורת דרך לזוגיות ויחסים

מחברת הספר: סודות מחדרי הלב

מקורות:

נפתלי פרום: ספר השמות המלא לפי הקבלה, זיווג מן השמיים