איזמרלדה מארחת – גברים שיודעים להתבטא

שמחה לארח בבלוג שלי את יעל, לא סוגרת ת'פה, בדרך כלל בלוגרית אוכל, הפעם פותחת פה גדול על הגברים באתרי היכרויות. הנה דוגמאות של כמה פנינים שאספה לאורך השנים, והם חיכו במגירה להזדמנות הנכונה.

יעל מוריס, מהבלוג המקסים לא סוגרת ת'פה, קראה את הפוסט שלי, שקרים שסיפרו לי גברים. היא הזדהתה עם התחושות שלי, והחלטנו לשתף פעולה! הנה מה שהיא חושבת על אתרי היכרויות. היא אחראית על כל מה שכתוב כאן, אני אחראית על כל מה שמצולם כאן.
הכינוי
כשפותחים כרטיס באתר היכרויות, קודם כל חשוב לבחור שם יצירתי. כי הכינוי זה הדבר הראשון שנתקלים בו, לא ככה? אז הנה מבחר שמות פרופיל מרגשים במיוחד. אז יש המלך, ולעומתו גם יש אני המלך. נחתוםVקרוז, שיש לו שם מתוחכם משהו, הוא נחתום שמעיד על עיסתו בדרך מעניינת במיוחד, ועוד תקראו עליה בהמשך.
תיאור
זה ידוע שמאוד חשוב לגברים בפרופילים לעדכן אותנו הנשים שהם כבר גמרו את שלב המשחקים. הנה, למשל זה:
אני בן 33 גמרתי עם המשחקים מחפש אותך האחת אשר איתה אצעד קדימה אם הפנים לעתיד משותף

אלו עדיין משחקות בבלונים…..

אבל גם יש כאלו שיודעים לצחוק על הנטייה הזו:
רק על עצמי לספר ידעתי, אז אני אספר רק על עצמי. אני מחפש את הרבע השישי שלי. אני אוהב את החיים וגם שווארמה (אם כי נדמה לי ששווארמה קצת יותר). אני משתדל לנצל כל רגע בחיים (במיוחד רגעים בהם אני אוכל שווארמה מן הסתם). אני לא דומה לאף אחת אחרת (מסיבות גנטיות בעיקר). אני אוהב חיות (בדר"כ עם צ'יפס, אבל גם אורז הולך). עברתי כבר את שלב המשחקים (במיוחד הוקי קרח, שזה משחק ממש מעצבן). יש לי תמונה, אבל היא צולמה ביום חול אז לא רואים טוב (עד היום היא טמונה בחול). אני מחפש אהבה בנרות למרות שזה ידוע שעווה שורפת.
והנה כבר חזרנו אל נחתוםVקרוז, ובאו נראה איך הנחתום הזה מעיד על עיסתו:
כוכב האופים. סטאר אמיתי בקרב נחתומי ארצנו. בניגוד מובהק לקלישאה הנפוצה ביותר באתר הזה, אינני מהסס להעיד על עיסתי המשובחת. מאפיי המפורסמים קנו להם קהל מעריצים ברחבי תבל והפכו אותי לכוכב הכי חם של סרטי הבורקס (180 מעלות, עד לקבלת גוון זהוב) ולסטאר הכי לוהט בסרטי מאפייה (250 מעלות, עד להשחמה מלאה). בין השאר כיכבתי בשוברי הקופות "סמבוסק בשחקים", "לחמניה בלתי אפשרית" ו"קיש הגשם", בעבורו אף זכיתי באוסקר. אבל זה עוד כלום. השנה זכיתי בפרס נובל לרפואה, לאחר שפיתחתי חיסון יעיל ומהפכני ל"שפעת האופות" (כן… אני גם אופה, גם יפה וגם רופא!). טוף בנות, נראה לי שהעדתי על עצמי די והותר. את השאר תוכלו לשמוע בארבע עיניים ובשמונה שפות (כבר ציינתי שאני סטאר בינלאומי ורב-לשוני?). אז להתראות בינתיים, או כמו שאומרים אצלנו ב"מאפיית קרוז אנד בניו": see you soon – בתנור או בטאבון!
והנה אחד עם שגעון גדלות, אחד המלכים מקודם (המלך או אני המלך, למי אכפת):
אני חושב שאני מלך מכיוון שאני מרגיש כמו מלך חי כמו מלך ומתנהג כמו מלך, אין זה אומר שאני שחצן או מתנשא כלפי אחרים אני מתנהג עם המון כבוד לכל אחד אבל בחיי ולעצמי אני מתנהג כמו מלך ולא אני לא חי בסרט אני פשוט חי את החיים שלי בדיוק כמו איך שאני רוצה שהם יהיו לכן אני מחפש בחורה אינטלקטואלית ישרה ספונטנית ומטופחת שמחפשת אך ורק קשר רציני ולא שום דבר שפחות מזה את הסטוצים אני משאיר לאחרים אותי זה ממש לא מעניין.
את מי הם רוצים להכיר
כמו בכל קטלוג, חשוב שיהיה מפרט של המוצר שקונים. הנה, תראו:
רגליים רזות ובטן שטוחה ופנים יפות כמו כן גוף חלק לא אוהב שעירות
או גם (הדגשתי במיוחד כמה פנינים, שלא תפספסו):
אשמח להכיר נשית מאזור המרכז, גובה לא פחות מ168 נטו, ראש טוב, סולידי, סקסית, מטופחת, איכותית, אוהבת לעשות חיים ,לפנק ,יודעת לתת וקבל ,יציבה, עברה שלב של משחקים ,פתוחה, זורמת, מבינה ראש גברי, תורמת לחברות ,מלאת שמחת חיים, מרשימה, אישה וגם ילדה, נאה מאוד, עם לב גדול, מעניינת וחמה, לבוגרת ,מבוססת, עצמאית (לא גרה עם הורים, שותפים), ורצינית, עדינה , הגוף שלה צריך הרבה פעילות. לא מעבירה זמן באתר!!!
על מה לא הייתי מתפשר
בזוגיות צריך לדעת להתפשר, אבל יש דברים, מה לעשות, שצריך לעמוד עליהם, לא משנה מי באה. שימו לב:
על ליסוע לטייל בגרוזייה ולא ללכת לקונצרט מה לעשות אני נרדם
פניות אישיות
אחרי שגומרים להכין כרטיס מושקע, לאחר הרבה מחשבה, אפשר להתחיל לפנות לבחורות. חשוב לנסח פנייה אישית.
יש את המתחכמים. הנה לדוגמה אחד שמנסה להתחכם:
צפית בפרופיל שלי לפני מספר ימים ועדיין לא חזרת אליי, אז אני שולח לך מכתב שתוכלי להעתיק ולהדביק תגובה ממנו.
1. אתה נורא חמוד, התכוונתי לחזור אליך, אבל בעבר הייתי עובדת ביטוח לאומי והרגילו אותי לתגובות איטיות.
2. אתה נורא חמוד והייתי חוזרת אליך, אני רק לא סגורה אם אני רוצה בחור או בחורה בחיים שלי.
3. אתה נורא חמוד, אבל אין לי כח להקליד הודעות באתר הזה… השיניים שלי יהיו בצינצנת עד שאני אסיים לכתוב לך, אז תשלח לי את הטלפון שלך ונדבר.
4. אני לא חושבת שהמכתב הזה מצחיק בכלל… אני לוקחת את עצמי יותר מידיי ברצינות, שזה מזכיר לי שאני צריכה לקחת את הכדורים שלי להיום… אבל אתה נורא חמוד.
הדבר היחיד שהצחיק אותי בכל זה הוא שבאמת בעבר הייתי עובדת ביטוח לאומי.
יש את אלו ששולחים רשימת קניות, כמו זה למשל:
האלן
שמי __ אני בן 33 מר"ג סימפטי חרוץ מעט ביישן אוהב את החיים אני עובד באופן עצמאי מבוסס מבחינה כלכלית נוסע לנסיעות עסקים בחו"ל מספר פעמים בשנה אוהב למצות כל רגע בחיי אוהב טיולים סרטים הומור ויושר מאד. יש לי דירה משלי בר"ג ומכונית פרטית קראתי את הכרטיס ביקור שלך ואת נראת לי בסדר אז בואי ונכיר אחד את השני
כפי שניתן לשים לב, יש לו מכונית פרטית. העיקר שאני נראית לו בסדר…
והנה פנייה שקיבלתי ממישהו פעמים. אותה פנייה, בשני מועדים שונים, מעניין כמה פעמים הוא מיחזר את זה…:
אני לא מכיר את הישן שלך, לכן אשאל: מה חדש אצלך? 🙂
ועד כמה שאני מכורה לטלוויזיה, זה היה כבר יותר מדי:
החיים, אפילו שהם ההצגה הכי טובה בעולם, הם לא סרט וגם לא טלוויזיה ובכל זאת מציע שנלך על הערוצים: נתחיל עם "החיים הטובים" (מסעדות, הצגות, לונדון, איטליה) ונסיים ב"הופ קטנטנים" (לא עכשיו, אבל אח"כ). בין לבין נחפש לאן לנסוע ב"דיסקברי" או ב"נשיונל ג'יאוגרפיק", נאזין ל-MTV (עדיף BASE אבל פתוח להצעות..), נתלבש לפי ftv, נוותר על החדשות אבל לא על דוקומנטרי (ממש לא נוותר!), נחיה כמו באגדות אבל בריאליטי. נשמח, נצחק, נאהב. יהיה לנו 100 אחוז רייטינג ביחד. ויש לנו פחות מחודש עד היומולדת שלך ואני חייב להכיר אותך קצת בשביל לדייק עם המתנה, אז תתחשבי בי ואל תבוששי לחזור אליי… שלך (אמנם עוד לא אבל זה נשמע טוב)
ולסיום, גם אני חוטאת לעתים בשגיאות כתיב, אבל פה מדובר בטקסט עשיר במיוחד:
את ניראת בחורה גיזית אמיתית ורצינית בכוונות אז לקחתי אומצ ליכתוב לך ! למה יש הרבה שחקניות גם ואין לי כח לשתויות ??. רוצה להגיד לך שעד עכשו את הבחורה שראיתי שמרגיש שאת האישה של החלומות שלי ביכלל באופי ! יודע שאני נישמע קצת נאיבי אבל אני לא משקר בחיים זה אחד שנים שזה האמת " את חושבת שמוכנה לקשר רציני אם אהבה לנצח ותאמדי בזה ??? בואי ניראה אם "את ! " רצינית ???! -אני לא נסיך אמיתי, אני רק אמיתי !! ואני מחפש בחורה ההיא ידעת לתמוך ולהיות שם בשבילי כמו שאני אהיה שם בשבילה ! שידעת לאהוב,לחבק ואוהבת מישפחה ורוצה ליבנות מישפחה בעתיד !…אהבתי מה שכתבת !…מקווה גם בחורה טובה לא רק יפה ולא רק יודעת ליכתוב דברים יפים ?? אני רוצה להיות איתך ישר אצלי לא כול כך חשוב היופי כמו שתהיה בחורה אמינה טובה לא שיופי מזיק ? לא אבל חשוב יותר אמינות ולא מתחמקת וסחקנית או שרוצה קשר רציני לחיים או שלא למה נפלתי על קמה שחושבות שאני במילה לא יפה שאני מסחק תפקיד של " גיגולו " !! אז בינתיים לא חשבתי על זה יותר חושב על בחורה נחמדה שאוהבת אותי מכול הלב !!! לא ידע על איזה גברים נפלת בחיים שלך ? אבל זה לא אני ! (אולי חבל שלא !) זה לא אומר שכולם אותו דבר עוד נשארו גם טובים ואני מכווה שיכול ליספור את אצמי בין הם!! , את מאוד סימפטי וחמודה על יופי לא לדבר את פשוט מלאך ! שבא לישמור אלי (אולי! ) !! אם אני ההוא….הבחור שחיפשת שחשבת לליבך ??? ….אם כן אז את לא צריכה להמשיך לחפש מצאת אותי …! ! אשמח לקבל תשובה ממך ופנייה …אם את חושבת "שאת" !! …מספיק רצינית ?? ! ואני לא רוצה לפספס בחורה טובה כמוך !!…….. ואת….. ??? אם את חושבת שאני המובחר חמובחרים שלך ויהי לי תשובה מימך ? אשמח לדבר איתך גם אישית אם את תסכימי לתת לך מם. פל או טל. באהבה אלכס (אני לא רוסי את תגלי בהמשך מה אני אם זה חשוב לך ?)
אז עם חומר כזה באתרי היכרויות,
פלא שנשארתי רווקה?