אטרקציות חווייתיות לקבוצות

בחורה עם מחשב נייד

לא רק עובדי חברות יכולים ליהנות מימים של אטרקציות קבוצתיות. כל קבוצת אנשים אם זה קבוצת משפחות או קבוצת חברים ועוד שרוצים להתאגד ולחוות יום חוויתי ביחד יכולים לעשות זאת. ישנם מאות דברים שניתן לעשות כקבוצות שתורמות ללכידות של הקבוצה, החל מפעילויות אתגריות ואף אתגרי אקסטרים או טיולים אורבניים בסמטאות קסומות ופחות מוכרות בערי ישראל או יום של נירוונה ופינוק לחיבור מושלם בטבע.

אטרקצית טיפולי מסאג' על גדות נחל האסי

 

אטרקציה של תחרות קיאקים לקבוצות על חוף הים

אנחנו בארבל הפקות גיבשנו עשרות תכניות של ימי כיף לקבוצות עם שלל פעילויות חווייתיות במיוחד שישאירו זיכרון מתוק וכיפי לזמן ארוך עבור הקבוצה. אם זה קבוצות גדולות או קטנות, זה לא משנה, כל עוד אתם מחפשים לבלות יום כיף אך איכותי ומאורגן, אנחנו פה בשביל להגשים לך את המשאלה!:) עם ניסיון מקצועי של למעלה מ20 שנה, אנו מבטיחים לכם שירות ברמה הכי מקצועית שיש, ויום מדהים שיעשיר אתכם ולא פחות מכך, יגבש אתכם בתור קבוצה!

arbelhafakot
ארבל הפקות מתמחה בהפקות אירועים עסקיים ואירועי חברה כבר מעל ל20 שנה. החברה הוקמה על ידי מעוז קסטלר, בוגר לימודי ידיעת הארץ של משרד התיירות, יזם ותיירן. התשוקה שלנו למקצוע ההפקות והמקצועיות עד לפרטים הקטנים מבטיחים אירוע בלתי נשכח.