אז מה צריך לעשות בשביל להיות מאושרת?

אז מהו המתכון הסודי לחיים מאושרים? שני ספרים שונים לחלוטין זה מזה, שניהם מלאי אהבה וכן גם אושר. שתי המלצות חמות שלי שאני ממליצה שתקחו אתכם למסע לעברחיים מאושרים.

כולנו רוצים להיות מאושרים,  השאלה היא איך עושים את זה ונהנים מזה כמה שיותרזמן? אז אם תשאלו את אוליביה בורדו כל מה שעליכם לעשות הוא  לחיות עם בת זוג מאניה דיפרסית, לשתות קוקטיילים ללא הפסקה ולנהל מסיבות לתוך הלילה בכל יום. בנוסף, על  מנת  שתוכלו לתחזקל אורח חיים כזה יש להתחבר עם פלטיקאי מושחתת,  כך שתוכלו להרוויח כסף רב מחוק שהעביר.

 life is beautiful that way

חשוב לציין, שיש  גם להתעלם ממטרדים שונים בדרך, כגון תשלום מיסים, עצת הרופאים ועוד.  ברומן 'ככה החיים יפים' אנחנו נסחפים בסיפור על חיים אחרים שהם כביכול המתכון לאושר בלתי נפסק. אני לא יעשה לכם ספוליריים אבל אל תתעצבו עדיין גם אם לא עשיתם אף אחד מהדברים שהוזכרו לעיל.  האם באמת אפשר לחיות באושר ללא הפסקה אם רק יש לך את הקוקטייל הנכון ביד? אני ממליצה לכם לקרוא את הספר הזה לפני שאתם חושבים לנסות .  יותר מכל הספר הזה הוא שיר הלל לאהבה, כאשר היא אמתית וגדולה היא גורמת לנו להתמכרות של ממש ובספר הזה אנחנו נסחפים לסיפור האהבה והחיים המיוחדים של הזוג  המיוחד הזה עד שקשה להיפרד מהם בסופו.

 days of happiness

גם ספרו של בריצי מתעסק  בנושא האושר אבל הפתרון שלו מעט שונה והרבה יותר פשוט לביצוע.  כאן המתכון כרוך בחברים טובים, משפחה נחמדה וב.. מחלה סופנית שמהווה הקטליזטור להבנה שהאושר מצוי בפרטים הקטנים והבנאליים, לעיתים, שישנם בחיים של הרבה מאיתנו. זוגיות שאנחנו לוקחים אחרי זמן מסוים כמובניית מאליה ואולי מחפשים ריגושים רגעיים מחוצה לה, ילדים שלפעמים פשוט גדלים לידינו מבלי שנחווה איתם את נקודת המבט הייחודית שלהם, עבודה שאנחנו מתפשרים עליה ועוד. הספר הזה הוא מסע שסופו אמנם ידוע מראש אבל הוא מלא בהפתעות ובגילויים של הגיבור שמבין שחייו הולכים להסתיים בעוד זמן קצר.  אפשר לומר שהפתרונות של בריצי למציאת אושר הם בנאליים וקלישאתיים אבל הוא לא רק מדבר על שינוי נקודת המבט אלא  על דברים קטנים ואפילו קצת יותר גדולים, כולם בגדר האפשר שכל אדם יכול לעשות על מנת לחוות את החיים במלואם.

הספרים האלה שונים לחלוטין לא רק מבחינת העלילה אלא גם בדרך שבה הם בוחרים לספר אותה. שניהם מלאי הומור והמון המון אהבה וכל אחד מהם מייצר חווית קריאה מהנה בצורה אחרת. אל תפספסו. הם ישארו אתכם עוד הרבה זמן אחרי שתגיעו לעמוד האחרון.

happiness