אורבן נדלן ממליצה לקנות דירה בסוף החודש!

בחורה עם מחשב נייד

למה לסגור לקראת סוף החודש את רכישת הבית? חברת אורבן נדלן ממליצה לכם לא לרכוש בתחילת החודש אלא רק לקראת סופו.. למה? יש לכך תשובות רבות. זה ההסבר שלנו:

על פי רוב, זה צריך לעשות עם הבאת את העלויות שלך בכיס על ידי הגבלת את המדד של "תככים מראש" אתה משלם על ההלוואה שלך הביתה ב נעילה.

אורבן נדל"ן מסבירה כי על ההלוואה שלך הביתה מתחיל לרוץ מיום החליפין שלך נסגר, אך ההתקדמות ביותר צפויים ביום הראשי של החודש. אז כאשר אתה סוגר, אתה "מראש לשלם" את ההתלהבות בין תאריך הסיום ואת הסיום של החודש.

לדוגמה, על הסיכוי כי אתה קרוב ב -29 באוקטובר, אתה מראש יום אחד חשוב כדי לכסות את כל מה שנותר אוקטובר יתרון. התשלום הראשון שלך יהיה צפוי בדצמבר הראשון, כאשר אתה באמת יהיה לשלם את היתרון של נובמבר.

כמקרה חלופי, במקרה שאתה סוגר ב -6 בנובמבר, אתה משלם מראש 24 ימים של תככים. זה אומר שאתה צריך לרכוש יותר כסף כדי לסגור את הקרקע לקנות מאשר היה נדרש על ידי סגירה רק שמונה ימים מוקדם יותר.

בכל מקרה, היתרונות של סגירה בסוף חודש הם רק כאן ועכשיו.

עם סגירת ה -29 באוקטובר, מועד התשלום הראשון שלך יהיה ב -1 בדצמבר. עם סגירה של 6 בנובמבר, התשלום הראשון שלך לא יגיע עד ה -1 בינואר.

זה פשוט לוקח פחות כסף "מחוץ לכיס" כדי לסגור את סוף החודש. זה היתרון האמיתי.

אורבן נדלן אבא הלל 45
אורבן נדלן אבא הלל 45
אורבן נדל"ן
אורבן נדל"ן עוסקת בארגוני קבוצות רכישה, יזמות משרדים, מגורים, פינוי ובינוי ותמ"א 38. החברה נחשבת לאחת מהחברות המובילות בישראל בתחום התמ"א 38 עם שלל פרויקטים בערים שונות, כגון: בת ים, רמת השרון, תל אביב, גבעתיים, רמת גן, כפר סבא והרצליה. באורבן נדל"ן המוטו הוא "כל הדרך עד הבית, והרבה מעבר". באורבן נדל"ן תלוו לאורך כל הדרך, תקבלו מגוון פתרונות לאורך כל תהליך ההתקשרות מול החברה. באורבן נדל"ן ישנם אנשי המקצוע מהטובים והמקצועיים בתחומם בארץ, החל מאדריכלים מנוסים, מעצבים, מהנדסים ועוד.