אורבן נדלן – התפתחות תמ"א 38 בישראל

בחורה עם מחשב נייד

אורבן נדל"ן טוענת כי כיום בתחום הנדל"ן של תמ"א 38 בישראל ניתן לראות כי קיימת התפתחות אבולוציונית ממשית! ניתן לראות כי בעבר פרויקטים מעטים כללו תוספת של קומה אחת והרחבה לא משמעותית של הדירות בבניין. כיום ניתן לראות מגוון פרויקטים שהעירייה מאפשרת להוסיף הרבה יותר לכל דירה ולכל בניין. לדוגמא: עוד חדר, עוד מרפסת, עוד קומות לבניין,מעליות וכו'..

כמו כן, גם בתוך התחום של תמ"א 38 יש התפתחות, כך מציינת חברת אורבן נדלן – למשל תמ"א 38 מסוג 1 כוללת שיפוץ מבנה קיים, התפתח תמ"א 38/2 שזה למעשה להרוס את הבניין הקודם ולבנות ממש מאפס בניין חדש באותו שטח.

בנוסף, דוד זהבי מנכל אורבן נדלן מסביר כי ניתן לראות היום בישראל כי יזמים רבים בוחרים לבצע פרויקטים של מס' בניינים סמוכים ולאחד אותם, מה שבעבר לא נעשה אלא רק ביצעו התמקדות בבניין אחד בלבד!

פרויקט של אורבן נדלן
פרויקט של אורבן נדלן

אורבן נדל"ן
אורבן נדל"ן עוסקת בארגוני קבוצות רכישה, יזמות משרדים, מגורים, פינוי ובינוי ותמ"א 38. החברה נחשבת לאחת מהחברות המובילות בישראל בתחום התמ"א 38 עם שלל פרויקטים בערים שונות, כגון: בת ים, רמת השרון, תל אביב, גבעתיים, רמת גן, כפר סבא והרצליה. באורבן נדל"ן המוטו הוא "כל הדרך עד הבית, והרבה מעבר". באורבן נדל"ן תלוו לאורך כל הדרך, תקבלו מגוון פתרונות לאורך כל תהליך ההתקשרות מול החברה. באורבן נדל"ן ישנם אנשי המקצוע מהטובים והמקצועיים בתחומם בארץ, החל מאדריכלים מנוסים, מעצבים, מהנדסים ועוד.