אורבן נדל"ן: איך לגלות סוכני נדלן?

בחורה עם מחשב נייד

למה רישום סוכנים פרסום – האם זה מה שאתה חושב?

ע"פ אורבן נדל"ן מפעילי פרסום מציבים פרסומות מכמה סיבות. ראשית, הם צריכים להוכיח את הסוחר שהם משיגים משהו כדי להציע את ביתם. שנית, על ידי הוכחת כמות הם לפרסם, הם יכולים גם למשוך אנשים שונים שוקלים להציע את בתיהם.

הם מצביעים על הפרסומות שלהם כדי להדגים את הלקוחות שלהם כי הם לקדם את הנכס בכוח. בנקודה שבה סוחרים אחרים בבית תמיד לצפות פרסומות מן המתווך מסוים, הם מלוכסנים צורך ברשימה עם המתווך, גם כן. אז למרות הפרסומות מופיעות כאילו הם מתואמים כלפי רוכשי הבתים, לעתים קרובות יש להם סיבה נוספת. לצייר בסוחרי הביתה.

מה שסוכנים אינם מודעים באופן קבוע היא כי הפרסום של המפרסם בפועל הדגשה הוא מתואם כלפי מתווכים שונים, לא את האוכלוסייה הכללית. המטרה העיקרית שלהם היא לשכנע את המומחים מציעים (מפעילי הרוכש) לגלות קונים ולהציע. זה משהו להיות אסיר תודה על בטענה כי על סיכויי כי אתה מציע בית, אתה צריך עם זאת מתווכים רבים כפי שניתן לצפות בנסיבות שינוע הרוכשים מסביב לחקור. אורבן נדלן טוענת שחלק גדול של ההצגה של מפעיל המפעלים לראווה כלפי מתווכים שונים הם בלתי נתפסים לכלל האוכלוסייה, אבל זה המקום מוצלח פרסום מומחה עושה הביתה הסוכן הגדול ביותר.

כמו כן, מומחים רבים לפרסם עכשיו יש "קבוצות". אדם אחד מהקבוצה יהיה ככל הנראה מפעיל מורשה הפועל באופן המתואר בדיוק מתחת:

מציעים מומחים (מפעילי הקונה) לקדם בתים זמין לרכישה תוך התחשבות המטרה הסופית לצייר קונים. אורבן נדלן מציעה כי למרות העובדה כי הפרסומות להציג את הנכס בפרט, הם על פי רוב צפוי לצייר רוכשי כאשר כל אמר נעשה – לא קונה עבור נכס מסוים. המפעיל ישמח במקרה שקנית את הנכס שפנית אליו, אבל זה קורה כל כך הרבה זמן, כי הם לא מצפים לזה.

מה קורה כאשר אתה מתקרב קידום הקרקע היא שאתה לעתים קרובות לתכנן הסדר ללכת ללכת לטרוף בבית המפורסם. בזמן שאתה יוצא לבלות בבית זה, סביר להניח שאתה צריך לקחת צחוק על אחרים – כך המומחה יהיה להדגים לך כמה בתים שונים, כמו גם. באופן בלתי נמנע, אתה ואת המתווך יתמקד במה שאתה צריך וכמו בטווח הערך הטוב ביותר האפשרי ואתה תעשה הצעה.

זהו האופן שבו רוב הרוכשים לגלות המתווך שלהם .

פגישה עם אורבן נדלן
פגישה עם אורבן נדלן
אורבן נדל"ן
אורבן נדל"ן עוסקת בארגוני קבוצות רכישה, יזמות משרדים, מגורים, פינוי ובינוי ותמ"א 38. החברה נחשבת לאחת מהחברות המובילות בישראל בתחום התמ"א 38 עם שלל פרויקטים בערים שונות, כגון: בת ים, רמת השרון, תל אביב, גבעתיים, רמת גן, כפר סבא והרצליה. באורבן נדל"ן המוטו הוא "כל הדרך עד הבית, והרבה מעבר". באורבן נדל"ן תלוו לאורך כל הדרך, תקבלו מגוון פתרונות לאורך כל תהליך ההתקשרות מול החברה. באורבן נדל"ן ישנם אנשי המקצוע מהטובים והמקצועיים בתחומם בארץ, החל מאדריכלים מנוסים, מעצבים, מהנדסים ועוד.