אופנת הילדים KIWI משיקה את קולקציית אביב קיץ 2017

בחורה עם מחשב נייד

מותג אופנת הילדים kiwi  משיק את קולקציית אביב קיץ 2017, הקולקציה צולמה תחת הקונספט של חווית ילדי הפרחים, רוח חופשית, אינדיבידואלית וצעירה.  הקולקציה חוגגת את הקיץ באווירה של חופשה בחוף ים טרופי קסום, ועם זאת אנחנו לא מוותרים על הקוליות האורבנית.

 

צילום דניאל אליסטר
צילומים דניאל אליסטר

קולקציית הבנות

unnamed (5)

הקולקציה מבוססת על סגנון אישי ועוצבה בהשראת פסטיבלי המוזיקה בשילוב בדי קרושה ותחרות שונות ומגוונות. חולצות OFF SHOULDERS  בשילוב גזרות המושפעות מקולקציית הנשים, שורטים במגוון רחב של עיצובים, שמלות וחצאיות נשפכות למראה קזו'אל, חולצות מדליקות ואקססוריז להשלמת הלוק, כך שכל ילדה יכולה ליצור את הסטייל האישי שלה.

הקולקציה מחולקת לפי קטגוריות:

  • POP IT – סגנון רוקיסטי בשילוב שטיפות טאי דאי, ניטים משובצים, פאייטים אשר משולבים בחולצות ובמכנסיים. מגוון רחב של מכנסי ג'ינס עם קרעים ושטיפות בסגנון רוקיסטי. גזרות OVER SIZE עם חתכים ייחודים, בדי משבצות בשחור ולבן עם פאצ'ים מטריפים מכל הסגנונות והדוגמאות.

קבוצה זו מאופיינת בצבעי שחור לבן  אפור וניגודי צבעים עזים ובולטים.

  • CUBAN TROPIC – קבוצה שעוצבה בהשראת העולם הטרופי אך גם מאופיינת ברומנטיקה בהשראת הטבע, בקולקציה ניתן למצוא מגוון רחב של חולצות טי שירט, שורטס ושמלות.

קבוצה זו מאופיינת בצבעי ורוד מנטה, צהוב, דפוסי פרחים על כל גווניהם תחרות מגוונות בעלות שטיפת ייחודית.

  • PAUSE – קולקציה רומנטית וחגיגית בהשראת ילדי הפרחים בקולקציה נעשה שימוש בבדי תחרה וקרושה במגוון רחב של גוונים. בקולקציה ניתן למצוא חצאיות טול, מכנסי קרושה/תחרה רקמות על השמלות, חולצות ושורטס עשויים מג'ינסים רכים בשטיפות שונות. החולצות בקולקציה משולבות רקמות ושילובי בדי אריג מעניינים הסגנון נשפך ואוורירי.

קבוצה זו מאופיינת בצבעי לבן ורוד ,שחור וג'ינסים בשטיפות.

קולקציית הבנים

unnamed (6)

קולקציית הבנים אופנתית מתמיד.  משלבת פריטי לבוש בצבעי קיץ חיים וחזקים בשילוב הדפסים טרופים, והדפסים גרפיים עם אלמנטים של פופ גראנג'י המעניקים לילדים  שלנו לוק עדכני וקליל לעונה.

 

טווח המחירים:

מכנסיים טווח מחירים 39.90 שקל עד 119.90 שקל  

שורטס טווח מחירים  39.90 שקל – 109.90 שקל

חולצות  טווח מחירים 29.90 שקל – 109.90 שקל

שמלות טווח מחירים  49.90 שקל – 119.90 שקל

טווח מידות

ניו בורן עד  מידה 3

4 עד מידה 12

רשת Kiwi – פריסה ארצית 69 סניפים.

marina
בלוגרית דיסלקטית עם הפראות קשב וריכוז שכותבת עם שגיאות כתיב לא יודעת מתי כותבים עם "י" ומתי בלי....אבל תמיד יודעת מה להגיד :-))))