אוכל זה לא משחק?

כמה פעמים שמעתם את המשפט הזה? אז הנה בא משהו שמוכיח לכם אחרת. לכם וגם למעין, האחיין שלי.
מעין סיים עכשיו כיתה א'. הוא לא אוהב לאכול כמעט דבר. כשהוא בא אליי הביתה ואני מציעה לו במבה מהמקרר (תמיד יש לי כמה, נגד מיגרנות) הוא אומר לא. הוא אוכל תפריט קבוע פחות או יותר, ולא מתאווה לחטיפים כמו שאר החברים שלו. הבטחתי לו לפני שנסענו לאירוע ההשקה של בארני שאם הוא לא יאהב הוא לא חייב לאכול. אז איך הוא צלח את אירוע ההשקה של בארני? קיראו עד הסוף.

מה זה בארני?

בארני (BARNI) –  היא עוגת דובון אישית הממולאת בקרם שוקולד עשיר שמתהדרת בלוגו מגניב ומתוקי. עוגת הדובון האישית ממולאת קרם שוקולד עשיר ויש לה יתרונות להורים וגם לילדים: חוויה לילדים ופעוטות – צורת דובי מגניבה (ויש גם משחקים על האריזה!!), מוצר מועדף על ההורים, שמגיע באריזות אישיות מותאמות ואינו מכיל חומרים משמרים וצבעי מאכל ולא מלכלך – מילוי קרם השוקולד חבוי בתוך העוגה עצמה ומפחית את הסיכוי לידיים מרוחות בשוקולד וכתמים.

את אריזת חטיפי בארני ובה 5 עוגות דובון בנות 30 גר' כ"א, ניתן להשיג ברשתות השיווק המובחרות במחיר של 14.99 ₪ לאריזה.

מי זה מעין?

לפני קצת פחות משבע שנים נולד לי אחיין מופלא. שעות טיילתי איתו ושיחקתי איתו, הלכנו לבקר חברים ובעלי-חיים שהיו אהובים עליו ממש מגיל אפס. כשעזבתי את ישראל ידעתי שאתגעגע. הכנתי לו תמונת ענק מורכבת משלוש תמונות שלו ושלי, שצילמו במיוחד בשביל הזיכרון. כשהגעתי לביקור ראשון ראיתי שזו בעצם התמונה היחידה שתלויה למעין ליד מיטתו.

תינוק של אהבה וחיבוקים ונשיקות שהפך להיות לילד מוכשר וסקרן וחכם, שיודע דגלים של כל הארצות ושואל את השאלות הכי חכמות שיש. בחיי שהוא מאתגר את כל הסביבה. ועדיין למרות גילו ולמרות העיסוק הבלתי פוסק במשחקי המחשב – הוא עדיין יודע לחבק ולתת נשיקה. יצאנו לדרך. הוא לקח ארטיק.

איך בילינו?

נהננו, גם מעין וגם אני, מהסרט החדש בית ספר למפלצות. לעיתים חשבתי שאולי הוא לא מבין את ההומור ואת הקריצה לכיוון סירטי הקולג' האמריקאיים, אבל הוא צחק ואהב מאוד את הסרט. וכמובן אכלנו וזללנו – לא רק עוגות בארני אלא גם סוכריות גומי, מרשמלו ושיפודים שונים ברוטב שוקולד לבן או חלב, פופקורן ושתייה.

מה חשב מעין?

אז אחרי שחששתי ודאגתי שהוא לא יאהב ואפילו לא יטעם  – הוא נשלח הביתה עם המון מתנות בשקית ושתי אריזות בארני. אני רצתי לעבודה אבל אמא שלו סיפרה לי בטלפון, עוד באותו ערב, ששתי האריזות חוסלו כמעט לחלוטין. אז הנה התשובה שלכם.

מה יוצא לכם מזה?

קליק לקופון להורדה ולמימוש ברשתות השיווק.
עוד קליק קטן להשתתפות בתחרות תמונות בפייסבוק. אם תזכו? תקבלו בחינם בארני, ממש עד הבית!
תהנו.
קרדיט תמונות מהאירוע: אביב חופי. אני צילמתי את מעין בדרכו לאירוע וליד השלט.