אהבה בחקירה – חלק 1 : היום הקצר ביותר בשנה / מירב איינשטיין

אלכס עברה ילדות נוראית. היום היא עורכת דין צעירה ומבטיחה. אז מדוע היא הופכת להיות חשודה ברצח של אחד הפושעים הכי נתעבים בארץ ?
איתן גרוס הוא החוקר האמון על החקירה, ולא הוא מתכוון לעשות לה חיים קלים.
מותחן סוער ומרתק ואני ממליצה בחום.

013372380
נקרא בפורמט דיגיטלי
כ- 520 עמודים.
עריכה : אמירה בנימיני נבו
הגהה : גלית גלשטיין
ספר זה הוא החלק הראשון מתוך שני ספרים.
אתחיל בגילוי נאות.
כשהמחברת פנתה אליי בבקשה להעביר אליי את הספר לסקירה, אמרתי לה שאני נאמנה לעצמי ולאמת שלי ולא מנסה ליפות את המציאות. אם לא אהבתי את הספר, אני קוטלת. היא השיבה לי שהיא בטוחה בעצמה וביצירה שלה, ושהיא מוכנה שאכתוב כל העולה על רוחי בעקבות חווית הקריאה שלי. זה שבה אותי. אמרתי לעצמי שאם אדם כל כך שלם עם מה שהוא יצר, זה דבר מופלא.
ניגשתי לקריאה בלי יותר מידי ציפיות. ידעתי שזהו מותחן ארוטי, ותו לא.
זה המקום לציין שהופתעתי לטובה. מאוד.
אז, הקריאה החלה ואני נסחפתי. יש בספר הזה כל מה שספר טוב יכול לתת, מותחן סוחף ומסקרן, רומן סקסי ובועט, אישה אחת אמיצה מאוד, גבר אחד כובש, המון רגש, התמודדויות עם עבר לא פשוט, וסיפור אהבה אחד גדול.
אלכס עברה ילדות איומה, היא נושאת עימה מטען כבד מעברה, אך היום היא עו"ד פלילית צעירה, שאפתנית ומבטיחה (כבר סיבה טובה להתאהב בה).
היא אמנם עורכת דין פלילית, אך כזאת עם גבולות ועם אג'נדה מאוד מיוחדת בנוגע לעשיית הצדק. כשמגיע אחד מראשי ארגוני הפשע הנתעבים בארץ (אדווארד גיורוב), ומתעקש על כך שהיא תהיה עו"ד הממונה על תיקיו, היא מחליטה לא עוד, ומתפטרת מתפקידה.
בעודה יושבת על הספסל הסמוך למשרד שעזבה ומהרהרת בחיים, מזילה דמעה או שתייםעל מה שהיה ומה שיכול היה להיות, פונה אליה אישה מסתורית ומבוגרת ומתעניינת. עם הזמן יסתבר שההתעניינות אינה מקרית, וכי בידה מידע רב אודות עברה של אלכס.
מה רבה היתה תדהמתה כשהתגלה שאותו אדווארד גיורוב נרצח במשרדה. באופן הטבעי ביותר הפכה אלכס לחשודה המיידית ברצח. הוטלה עליה אות קלון והיא הפכה לאחרונת הפושעים.
החוקר איתן גרוס הכריזמתי, היה החוקר הממונה על הפרשה. איתן ידוע כשוטר קשוח בעל שיטות חקירה משלו (ספק חוקיות ספק לא, מה שבטוח, לא הכי מוסריות אבל שומרות על מאזן מושלם של הצלחות בקרב חקירותיו). כשהוא פוגש באלכס, המפגש היה לא נעים בלשון המעטה, אך עד מהרה הבין השוטר המיומן כי מישהו מנסה להפלילה.
מכאן מתחילה חקירה מסועפת, בה רב הנסתר על הגלוי. איתן מנסה לכבוש את אלכס בקסמו הרב, אך הדבר לא פשוט בהתחשב בעברה של אלכס ובאמון המועט שהיא נותנת בגברים.
האם מערכת יחסים כזו יכולה לצלוח ? האם יכולה לשרוד ? מה האישה המסתורית רוצה מחייה של אלכס ועד כמה היא הולכת לשנות את חייה מן הקצה אל הקצה?
רומן מתח מסעיר, חצוף וסקסי, המוביל את הקורא בנפתולי החקירה, במקביל למערכת יחסים שונה וסוערת.
אני רוצה לציין לטובה את דמויות המשנה, שהיו נפלאות בעיניי. עומר !!! אפשר להיות חברה שלך ??
הסיפור כתוב בגוף שלישי ומתאים מאוד לעלילה ולהתפתחותה, הכתיבה נפלאה וקולחת.
רוצה לציין לחיוב את עריכת הלשון. מי שמכיר אותי ואת סקירותיי, יודע כמה העין שלי רגישה לטעויות לשון ותחביר.
היה עניין קטן שהפריע לי (חזרתיות על מילה מסוימת) אבל זה לא פגם בחוויית הקריאה. כאמור נהניתי מאוד מהקריאה, מערכת היחסים הזוגית הזו שנרקמה אט אט (או מהר מהר, מה שתבחרו), החקירה המרתקת והגילויים המסעירים שהשאירו אותי בציפייה דרוכה לבאות, הפכו את הקריאה לחוויה מענגת במיוחד.
ממתינה בקוצר רוח לחלק השני.
ממליצה בחום כמובן.
קריאה מהנה.