אבי פיטנס- חמישה טיפים לשמירה על אורח חיים בריא

בחורה עם מחשב נייד

חולמים להתחיל להתאמן ולא יועים מאיפה להתחיל? קבלו 5 טיפים מאבי מאמן הכושר

כמה פעמים ראיתם בחזון שלכם את עצמכם נכנסים לשגרה ספורטיבית, קניתם בגדי ספורט  ואפילו בחרתם סוג אימון שבו חשבתם שתצליחו להתמיד, ולבסוף את בגדי הכושר לא הוצאתם מהארון יותר מפעמיים ברצף? נעים מאד, תכירו את מאמן הכושר- אבי פיטנס, שיתן לכם את הטיפים לאימון המושלם, ואת המוטיבצייה להתאמן ולהתמיד באורח החיים הבריא שתמיד חלמתם עליו.

1. שמירה על אורח חיים בריא מתחילה בהחלטות הקטנות של החיים. בתור מדריך כושר, בוגר לימודי ספורט בווינגייט, אני ממליץ לכם להתחיל ללכת ברגל להוציא את הילד מהגן או למכולת, לעלות ולרדת במדרגות במקום במעלית, וכלל להיות פעילים כלל הניתן. בשעת הליכה תרוויחו 100 קלוריות יומיות לפחות, וב45 דקות של ריצה תוכלו להרוויח עוד 200 קלוריות לתפריט היומי שלכם. לכן החשיבות של הליכה רגלית והפעלת המנגנונים הפיזיים כה חשובה.

2.  לאחר שכבר התאמנתם, כדאי שתדעו שכ- 10 דקות של מתיחות בסוף אימון יגדילו את שריפת הקלוריות. כן, מה ששמעתם. מתח גורם לאצירת אנרגיה במקום שחרורה, מה שבא לידי ביטוי בהפחתת שריפת קלוריות ואגירת שומן.  5-10 דקות של מתיחות בסוף אימון, ואפילו במהלך יום עבודה, יתרמו לשריפת הקלוריות ויעזרו להמנעות מאגירת שומן.

3. הקפידו על תזונה נכונה שעשירה בפירות ובירקות. פירות וירקות מכילים מינרלים וויטמינים שונים שיעזרו לכם לקבל את מנת הבריאות שלה אתה זקוקים. תשאפו לאכול 5 מנות ירק ביום כדי להגיע לכמות מספקת. הנה לכם מספר מתכונים טעימים וקלים להכנה, שמבוססים על ירקות.

4.  מים מהווים שני שליש ממשקל גופנו והם אחראים לביצוע תקין של שלל משימות הגוף – הם מווסתים טמפרטורה, מובילים חומרים מזינים ומנקים רעלים מהגוף. כמות המים בגוף משפיעה עמוקות על רמת האנרגיה ועל העירנות שלנו. השתדלו להרבות בשתיית מים, במיוחד בקיץ.

5. הקפידו על שעות שינה מספקות עבורכם. כשאתם לא מקבלים מספיק שעות מנוחה הגוף שלכם מפצה עצמו על ידי אכילה מרובה. לכן, אני ממליץ לכם לישון מספיק, כדי שלא תמצאו את עצמכם במאנץ' לנשנוש ג'אנק פוד רק כדי להשאר ערים. בנוסף, שינה מספקתת מפחיתה גם את הסיכוי לחלות במכלות כרוניות, ותתן לכם אנרגיה לאימונים ביום הבא.

לאחר שקראתם את הטיפים, נסו ליישם אותם בביתכם. לעיתים רבות קשה לשמור על שגרת אימונים נכונה ועל אורח חיים בריא לאורך זמן, בדיוק בשביל זה אני כאן לשירותכם.

שמי אבי, מאמן כושר שמעביר אימונים אישיים ובקבוצות, לנשים ולגברים בכל גיל. המטרה שלי היא לעזור לכם, לא רק מבחינת ההורדה במשקל או השמירה על משקלכם הנוכחי, אלא גם בפתירת בעיות בריאותיות ובשמירה על אורח חים בריא ונכון לאור זמן, כחלק מהרגל חייכם ולא כדבר זמני.

מילת המפתח כאן היא "התמדה"! לא קל לחולל שינויים לבד ולכן ליווי של מאמן, הן ברמת הכושר הגופני והן ברמת התזונה, הוא דבר חשוב, משמעותי ואף הכרחי.

לפרטים וליצירת קשר: אבי 0547654321 Avifitness@gmail.com

כושראבי