אביזרי מין זאת (כבר) לא מילה גסה

ווי וייב 4 - ויברטור לזוגות

ווי וייב 4 - ויברטור לזוגות מה אגיד לכם, אני מאותם האנשים שברגע ששומעים את המילים "סקס" או "אביזרי מין" מייד הם הופכים לאדומים כלובסטר, נבוכים ומבולבלים כמו סבא ששנתו הופרעה. אז על מנת שאוכל לבצע בעצמי פעולת פסיכולוגית בשם "הצפה", וסוף סוף לצאת מהקליפה… החלטתי לכתוב על שוק אביזרי המין הישראלי ואולי אף להתנסות בכמה מאביזרי המין שכולם מדברים עליהם… התוצאות מביכות (כמובן).
בתחילת המסע הפיזי שלי בחנויות הסקס הצטיידתי בסלסלת נצרים, מעשה ידי, כפפות ומטפחת לכיסוי הראש, הפנים ומשקפי שמש גדולים וכהים. הגעתי במראה יובבי לאחת מחנויות הסקס ששכנו באחד מהרחובות הראשיים של תל אביב, וכבר בכניסה ראיתי מספר דילדואים זקורים שנראו קוראים בשמי או לפחות מסודרים כמו אותיות האה"וי הנמצאות בו. ירדתי מספר מדרגות והתחלתי לטייל בין המוצרים השונים ששכנו על המדפים.

שפן קטן גדול

הויברטור הראשון שנתקלתי בו, ובאמת נתקלתי בו בדש מעילי, מה שגרם לו יפול ולעשות רעש גדול ומביך, היה השפנפן. מסתבר שעם ויברטור שפן הזמן הוא רק בגדר המלצה ונשים רבות לוקחות עם הויברטור את כל הזמן שבעולם. התענוג המתוק משוכלל ומעוצב ויש לו מספר פנינים מסתובבות בעלות מחרוזות המחוברות ביניהן ומסתובבות לעינוג וגינאלי מושלם. בנוסף, הויברטור הינו בעל מנגנון מסתובב ורוטט של הקצה שלו בצורת פין גברי, דבר המוסיף גירוי פנימי בצוואר הנרתיק וניתן לשלוט גם על 3 מהירויות העבודה שלו. "ואם כל אלו לא מספיקים" הסביר לי המוכר, אל תוך מבטי הזומם והמתחסד בעת ובעונה אחת, "יש לרשותך שפן רטט חיצוני לגירוי ישיר על הדגדגן שלך".

המוכר שראה את מבטי המהסס הבין שאני כנראה במדור המתחילות ולכן הציע לי את הרוקט פוקט – הלוא הוא ויברטור קטן וקלאסי שלא עולה על 12 ס"מ באורכו ו2 ס"מ ברוחבו. קניתי לצורך מחקר בלבד… לא בגלל שהטמפרטורה של הגוף שלי התחילה לעלות… ממש לא.

דילדו – מה שיותר עמוק יותר כחול. או שחור.

לאחר שסיימתי עם אגף הויברטורים עברתי לאגף הדילדואים בו נראו אביזרי מין עשוי סיליקון או זכוכית במגוון גדלים צבעים ושימושים. הבולטים שביניהם היו השחורים וכאלה שניתן לרתום על המותניים ולרקוד איתם (כך לפחות חשבתי…עד שהבנתי שהם מיועדים להחדרה אל בני הזוג. רכשתי (לצורך מחקר בלבד) לשימוש עם בן זוגי או אולי עם הפרטנטרים העתידיים שלי. נראה לי שהנוכחי לא יסכים לראות את המתחרה החדש נכנס אלינו למיטה.

בין כל שאר המוצרים גיליתי מגוון תחפושות סקסיות, ערכות אהבה הכוללות משחקים שונים, אביזרים למשחקי שליטה וסאדו מאזו שכללו: מחסומי פה, רתמות, אזיקים, שוטים ועקרבים. רכשתי לי שוט ומחסום יחד עם ערכת קשירה – רק לצורך הגנה עצמית במקרה של פריצה כמובן. עמוסת סלים הגעתי הביתה והתחלתי במחקר. ואכן המחקר היה קשה, מעמיק ומתיש…

התוצאות של המחקר שלי יובאו כאן לפניכן בקרוב מאוד. אני רק חייבת לציין שאת כל המוצרים ניתן למצוא בחנות Pamela באינטרנט במחירים הרבה יותר זולים ממה שתמצאו בחנויות אחרות.