הוא אמר, את לא מבינה כלום. אז הראיתי לו מי אני

את לא מבינה כלום! אמר לי אבא והשתיק אותי. כל החיים הייתי צריכה להוכיח, שאני כן מבינה ומגיע לי. עם המון אמונה בעצמי ונחישות- הצליח לי! היום אני נומרולוגית \יועצת, סופרת ובגיל 67 גם סטודנטית.

בחורה עם מחשב נייד

sefer 555

זוכרת את עצמי ילדה קטנה מביטה על אבא ומתחננת שישמע אותי. שיראה אותי. אבל לא. הוא לא החשיב את דעתי. רק הוא קובע! "את לא מבינה כלום" היה אומר ומשתיק אותי. כל החיים הייתי צריכה להוכיח לכל העולם ואחותו שאני כן שווה. שאני כן מבינה ומגיע לי. אז כן. עם אמונה בעצמי ונחישות- הצליח לי! היום אני נומרולוגית קבלית \ יועצת, סופרת ובגיל 67 אני גם סטודנטית. 

בא לי להגיד לו: תשמע אבא, אני בגיל 52 הפכתי לעצמאית ואני נומרולוגית קבלית.

אני מבינה עניין, אני יועצת ואני משנה חיים של אנשים. אני סולחת לו וגם מודה לו שאתגר אותי כל החיים, במיוחד בשני מישורים:

בחיים האישיים – בכל פעם שבן זוגי היה מעט דומיננטי, חשתי מאוימת. הרגשתי שהוא שותל אותי במקום. ראיתי את אבא שלי מול העיניים אומר לי: את לא שווה כלום. לקח לי שנים רבות לשחרר את המחסום הזה, להעריך את עצמי ולהיות מאושרת בזוגיות. היום- אני אוהבת מאד את בן זוגי, יודעת להיות עוצמתית ונחושה וגם רכה וגמישה.

בקריירה- בשנים האחרונות הייתי מתוסכלת בעבודה. הרגשתי קטנה, מושפלת ולא מוערכת. תפקדתי מעולה, אבל בפנים, בבטן, הייתי עצובה. כל בוקר קיללתי את היום, שהייתי הולכת לעבודה. היית חייבת להביא משכורת, להאכיל שלושה ילדים ולכסות משכנתא. יום אחד פוטרתי מעבודתי. הייתי הכי מאושרת בעולם. אחרי שנה הפכתי נומרולוגית קבלית עצמאית. סיימתי לימודי הנחיית קבוצות ואימון אישי בתחום הזוגיות ומשפחה.

סלונה- האח הגדול חי בלילה 004

בא לי להגיד לו: אבא תקלוט – בגיל 65 אני סופרת!

שנים כתבתי יומנים למגרה, חרזתי שירים ולעת בגרותי כתבתי מאמרים מקצועיים. יום אחד עמדתי עם בעלי ליד הקלסר השמן מלא מאמרים. " תשמע, אני יכולה להוציא ספר מכל החומרים האלה." אמרתי לו. "לכי על זה", ענה בהתלהבות. מצאתי הוצאה לאור ויש לי ספר. עשיתי השקה מפוארת והתרגשתי לראות את האנשים באים אלי. אני על הבמה. אני מוערכת.

הספר שלי על המדפים בחנויות ויש לו שם מדליק:

"סודות מחדרי הלב"- זוגיות, משברים ופתרונות בראי הנומרולוגיה הקבלית. הספר מכיל סיפורים אישיים של אנשים שהיו אצלי בייעוץ בתחום הזוגיות ומערכות יחסים. כל פרק מתאר את החוויה והקושי, וגם נותן פתרונות מעשיים מתחום הנומרולוגיה, קבלה ואסטרולוגיה קבלית.

sefer

הלכתי רחוק והעזתי. אחרי שנה תרגמתי חלק מהספר לאנגלית. הספר שלי באמאזון!

רציתי שכל העולם ישמע עלי. רציתי להפיץ את הידע שלי ולהראות לכולם איזה כלים נפלאים יש לי לעזור לאחרים. שמו:

How Kabbalistic Numerology Can Help Maintain a Relationship?

!Come learn from the experience of others

51Tdbu0cmHL._SY346_ amazon

בא לי להגיד לו: אבא, הגשמתי חלום, בגיל 67 אני לומדת באוניברסיטה.

אני – הבת הקטנה שלך, זו שלא מבינה כלום, אחת לשבוע מגיעה לכיתה, לומדת ומעשירה את הידע שלי. בגילי המופלג, לא מאמינה שזה קורה לי. צובטת את עצמי בגאווה ואומרת: you did it!. בסיום הלימודים, אקבל בגאווה תעודה מבר אילן: מורת דרך ומנטורית ליחסים ולזוגיות.

עכשיו אני מאושרת, שמחה ומסופקת. האמת, אני יכולה לפרוש ולהגיד לעצמי- הגשמת את החלומות שלך, ואפילו השארת חותם בעולם הזה. אבל לא, זו רק ההתחלה. עם השנים, תחושת השליחות והתשוקה הולכת וגוברת. כל יום יותר טוב מיום אתמול. מוכח! אז למה לי לעצור בגיל 120 – הכי טוב לחיות לנצח:)

תודה לאחותי היקרה הציירת מזל חתוקה על תרומת הציור הראשון. מדהימה!!!