"אָמוֹר" פורמולה מבית Nutri Care המורכבת מזעפרן ספרדי במינון מוגבר, קו-אנזים 10Q וצמחי מרפא

בחורה עם מחשב נייד

כשליש מהגברים סובלים מתפקוד מיני לקוי, המאופיין בחוסר יכולת להגיע או לשמור על זקפה מלאה של איבר המין. בין הסיבות הגופניות והנפשיות לכך: בעיות בזרימת הדם (בכלי הדם או במערכת העצבית), דיכאון, חרדה, לחץ נפשי, רמות נמוכות של ההורמון הגברי טסטוסטרון ועוד.

ייצור הטסטוסטרון בגוף מושפע לרעה משתייה מופרזת של אלכוהול, עישון, מתח נפשי וחוסר פעילות גופנית. התסמינים לירידה ברמת ההורמון הם: חולשה, עייפות, אדישות, פגיעה בזיכרון, נטייה להשמנה וירידה בחשק המיני.

הרפואה הטבעית מציעה לטפל בבעיות האין אונות תוך התמקדות בצמחי מרפא,  העשויים להשפיע על הגברת החשק המיני, שיפור זרימת הדם, הרגעה ואיזון הורמונאלי.

P1010387

מותג תוספי התזונה Nutri Care השיק פורמולה ייעודית – "אָמוֹר", המציעה שילוב ייחודי של  זעפרן ספרדי במינון מוגבר, בתוספת 10 צמחי מרפא וקו-אנזים 10Q היכולים – עפ"י הרפואה הטבעית והמסורתית – לסייע בשיפור איכות החיים, התפקוד והסיפוק המיני של גברים.

הרוקח של Nutri Care, עומר פורת, מסביר כי המרכיבים – שחלקם משפיעים בכמה רבדים – כוללים קו אנזים Q10 (נוגד חמצון המשתתף בתהליכים שונים בגוף), זעפרן ספרדי במינון מחוזק, ועוד מגוון של צמחי מרפא העשויים להיטיב עם האון הגברי.

בין הצמחים הנוספים בכמוסה:  אפימידיום, קנדיום מוניירי, מאקה, ג'ינסנג קוריאני, טריבולוס, דמיאנה, ג'ינקו בילובה, אשווגנדה, פוריה,  וקו-אנזים Q10 (לא צמח).

כשרות: בד"ץ העדה החרדית. מחיר לצרכן: 189 ש"ח (אריזה של 30 כמוסות).

להשיג ברשתות הטבע והפארם, בבתי הטבע ובבתי מרקחת מובחרים.

  • המידע לעיל אינו בגדר התווייה רפואית או המלצה טיפולית. בכל מקרה מומלץ להיוועץ ברופא המטפל.