תתכוננו לעבוד קשה ולשרוף המון קלוריות באימון שיפעיל לכם את כל הגוף!

איך שורפים 650 קלוריות ב-45 דקות?

אימון הסיבולת וחיזוק שלפניך הוא אחד האימונים הקשים בתכנית האימונים Total Body Workout .

אני איתך לאורך כל האימון כדי לעודד אותך ולעזור לך לסיים את האימון כולו.

טאבאטה היא שיטת אימון של HIIT (אימון אינטרוולים בעצימות גבוהה) המשלבת בין 20 שניות של עבודה בעצימות גבוהה ו-10 שניות מנוחה, במחזורים של 4 דקות.

בסיום כל מחזור Tabata נבצע 3 דקות של תרגילים פונקציונלים לחיזוק שרירים: פלג גוף עליון, בטן ופלג גוף תחתון.

אין צורך בציוד לאימון, אך כן כדאי להכין בקבוק מים על שפת הבריכה.

האימון המלא מחכה לך כאן.

מחכה לשמוע איך היה לך האימון 🙂

 

איך שורפים 650 קלוריות ב-45 דקות?

ענת גרבר
מייסדת ובעלים של "Tanaqua המרכז לספורט אקווה ג'ים". B.Ed בחינוך גופני (וינגייט) ונטורופתית מוסמכת. Tanaqua המרכז לספורט אקווה ג'ים, הוא ענף ספורט המתמקד בפעילות אירובית + כח באמצעות אימון במים, בדגש על מקצועיות, עדכנות, חדשנות, שיתוף ידע ויצירתיות.