תשמרו על הפה שלכם

משרד זניט מדיה בשיתוף טיים אאוט יצא בקמפיין להעלאת המודעות לסכנות סם האונס. מטרה בהחלט חשובה וטובה. את סיסמת הקמפיין, "תשמרי על הכוֹס שלך", אהבתי קצת פחות

בחורה עם מחשב נייד

שיואו, איזה מגניבים אנשי זניט מדיה, שהגו סיסמה כל כך גאונית כמו "תשמרי על הכוֹס שלך". איזה משחק מילים רב משמעות. לא, כי אתם מבינים, זה גם לשמור על כוס המשקה, שאף אחד לא יכניס אליה סם אונס, וגם לשמור על ה… זה, נו… כוּס. בכזה תחכום לא נתקלתי מאז החג האחרון, שבו תמיד יהיה איזה חוכמולוג משרדי שישאל אם יש הרמת כוּסית.

אגב, הקמפיין כולל חלוקת כוסות בצורת קונוס בברים, כאלה שאי אפשר להניח בשום מקום וצריך להחזיק אותן, מה שאומר שמשחק המילים המשעשע ממשיך גם מבחינה ויזואלית, כשרואים אישה מחזיקה כוס משולשת ביד.

אז לא, זה לא מצחיק, והמטרה הטובה שעומדת בבסיס הקמפיין הזה – להעלות את המודעות לסכנות סם האונס – לא מקדשת את האמצעים.

ואגב, אם אתם רוצים לעשות קמפיין נגד סם האונס, אל תפנו אותו רק לנשים. תפנו אותו גם לגברים, שישימו לב אם הם רואים מישהו מטפטף משהו לכוס שעומדת מיותמת איפשהו. או שיתנדבו לשמור על משקאות של בחורות שהולכות רגע לשירותים או לרקוד, או מה שעושים במועדונים בימים אלה.

ומילה אחרונה לאנשי טיים אאוט: זה נורא נחמד שקראתם לתמונת הלוגו Kus-02, אבל קחו בחשבון שכשעומדים עם העכבר על התמונה רואים את זה.