מה שלומך?
רצית לדעת איך לתקשר בצורה הטובה ביותר עם הלקוחות שלך?
האמת גם אני רציתי.
בדיוק בגלל זה התחלתי לחקור את הנושא וגיליתי שהשלב הראשון בתקשורת עם הלקוחות שלי הוא הקשבה עמוקה ונוכחת.
השלב השני הוא להבין את סגנון התקשורת של הלקוח ולדבר אליו דרכו (הסבר על כך תוכלו למצוא כאן) https://strategyway.co.il/2019/12/10/signonot_1st_vid
השלב השלישי הוא להבין את שפת האהבה וההערכה של הלקוח – סרטון יגיע בהמשך. גרי צ'פמן מדבר על זה ואני מסכימה איתו.
והשלב הרביעי הוא להתאים את שפת הגוף שלכם – גם סרטון זה יגיע בהמשך 🙂
עד הפעם הבאה – מיכל אופיר 🙂