אוליבייה רוסטאן בראש צבא הדוגמניות של בית האופנה בלמן עם קולקציית השפתונים היוקרתית שהושקה בשבוע האופנה של פריז L’Oréal Paris X BALMAIN Paris (צילום: אינסטגרם)
בית האופנה הצרפתי בלמן והמנהל הקריאטיבי אוליבייה רוסטאן, חגגו במסיבה נוצצת מיד עם סיום תצוגת קולקציית אביב/קיץ 2018, את השקת קולקציית האיפור היוקרתית והראשונה של המותג, עם קולקציית ליפסיטיקים חדשה בשיתוף פעולה עם לוריאל פריז. כמו רבים ממותגי העל, הגיע זמנו של המותג הסקסי הנחשק, אהוב הדוגמניות מליגת העל, להוציא גם ליין ביוטי מהודר.
"זהו אחד מציוני הדרך החשובים בחיי" אמר רוסטאן הנרגש. "כילד צרפתי, היה זה חלום עבורי לעבוד עם לוריאל. העובדה שיש לי עכשיו ביחד עם בלמן, את ההזדמנות לומר: "‘We’re all worth it" (המוטו של מותג לוריאל פריז. א.כ.) גורמת לי להרגיש כאילו אני מרחף באוויר. זהו חלום שהתגשם. כמה בחורים מקבלים את הצ'אנס להיות חלק מלוריאל?!"
"צבא" הדוגמניות של בלמן עם סדרת השפתונים החדשה של L’Oréal Paris X BALMAIN Paris (צילום: אינסטגרם)
הקולקציה שהושקה כאמור לראשונה בליל חמישי, במסגרת שבוע האופנה של פריז שמתקיים בימים אלה, מונה 12 גוונים חדשים מסדרת קולור ריש, ארוזים במארז מהודר בגווני זהב ושחור, אשר יושקו אך ורק בנקודות מכירה נבחרות של לוריאל פריז בעולם. לקולקציה 400 יחידות בלבד (!), מתוכן כ-35 יחידות יגיעו לישראל. המהדורה המוגבלת תהיה זמינה באופן בלעדי גם בחנויות של בלמיין פריז ואצל קמעונאים נבחרים ברחבי העולם.
את המהדורה המוגבלת של L’Oréal Paris X BALMAIN Paris ניתן יהיה להשיג בהזמנה אישית, מאתר לוריאל פריז הבינלאומי .
מחיר המארז: 1000 ₪
שפתון קולור ריש מסדרת השפתונים החדשה L’Oréal Paris X BALMAIN Paris (צילום: אינסטגרם)
הדוגמנית ההולנדית דואוצן קרוס עם סדרת השפתונים החדשה של L’Oréal Paris X BALMAIN Paris (צילום: אינסטגרם)
אוליבייה רוסטאן המנהל הקריאטיבי והמעצב של בית בלמן יוצא לסיבוב תשואות בתום הצגת קולקציית אביב/קיץ 2018 בליל חמישי בפריז (צילום: אינסטגרם)
רוסטאן הוא מעצב שאוהב להקיף את עצמו בעדת דוגמניות על. בעונות קודמות היו אלה קנדל ג'נר וג'יג'י ובלה חדיד, שהקיפו אותו וצעדו על המסלול של בית בלמן. קים קרדשיאן האחת והיחידה לובשת 80% מהזמן את השמלות הצמודות, הנוצצות והסקסיות של בלמן.
דווקא השנה אף אחת מהפיגורות הנ"ל לא נראתה בתצוגה של בלמן, אך במקומן הקיפו את רוסטאן שמות ידועים ומוכרים לא פחות, של דוגמניות על בוגרות יותר: נטליה וודקובה, נטשה פולי ואלסנדרה אמברוזיו – כולן אימהות ובשנות ה – 30+ שלהן – צעדו על המסלול של בלמן (כולן בתמונה לעיל)
נטליה וודקובה היפה פותחת את התצוגה של בית בלמן ביום חמישי שעבר בפריז (צילום: אינסטגרם)
הקולקציה הוצגה בבית האופרה האייקוני גרנייה. עבור רוסטאן היה זה יום מאוד מיוחד. מלבד השקת ליין האיפור החדש, הוא סיפר במכתב שחיכה לקהל המוזמנים לתצוגה, שבגיל 10 הוא הגיע לראשונה לפריז עם הוריו המאמצים ונפעם מיופייה של העיר ושל מבנה האופרה בפרט, שנחשב לאחת מיצירות האדריכלות היפות. כבר אז הוא הבין לדבריו מה הוא ירצה לעשות בחייו, "אבל מעולם לא העליתי בדעתי ש -20 שנה מאוחר יותר אני אציג שם בעצמי."
הקולקציה הגדולה (84 לוקים), הייתה ברובה בשחור ולבן ורק לקראת סוף התצוגה הופיעו פריטים בצבע. נוצות, פסים, ברק ונצנצים היו שם בשפע. רוסטאן הוא לא מעצב שפוחד ללכת אובר דה טופ והמכירות של בית האופנה המצליח הזה, שהתבסס מאוד בשנים האחרונות בקרב קהל אמיד ואופנתי, מוכיחות שהוא יודע מה שהוא עושה.
[youtube 5C9DsdgAiag nolink]
וקלאודיה שיפר האייקונית משיקה קולקציית נעליים בשיתוף עם מותג העל הנחשק Aquazzura
קלאודיה שיפר בליל שישי בפריז, חוגגת את השקת הקולקציה המשותפת של קלאודיה שיפר ו -Aquazzura. היא לובשת שמלה מקולקציית אביב/קיץ 2018 החדשה של בלמן (צילום: אינסטגרם)
וקלאודיה שיפר, שישבה בשורה הראשונה בתצוגה של בלמן, לבושה בשמלה של המותג, חגגה יום למחרת את השקת קולקציית הקפסולה החדשה שלה, עם מותג הנעליים האיטלקי, הנחשק ע"י פאשיוניסטות, Aquazzura.
זה שקלאודיה שיפר (47) נראית כאילו לא חלפו למעלה מ-20 שנה מהיום שבו התפרסמה כדוגמנית על, זו תעלומה ופלא בפני עצמו, ששווה פוסט נפרד. זה שלקראת קיץ 2018 – תכינו את עצמכן ותנשמו עמוק – חוזרות נעליי הסטילטו עם הרצועות הדקיקות, זו עובדה שבלטה בשבועות האופנה של ניו יורק, מילנו ופריז.
בעונות קודמות נראו יותר ויותר נעליים שטוחות ונעליים בסגנון נעלי נוחות גם על מסלול מעצבי העל. "מותה של הנעל הסקסית" כינתה זאת אחת העורכות בווג. ובכן לקראת אביב 2018, חוזרת הסקסיות גם לנעליים ולפי שני הדגמים שפורסמו מהקולקציה של שיפר, היא לגמרי אימצה את המגמה. אחרי הכל פעם דוגמנית על תמיד דוגמנית על.
אחד משמונת הדגמים בקולקציית הקפסולה המשותפת של קלאודיה שיפר ו -Aquazzura (צילום: אינסטגרם)
מתוך הקמפיין לקולקציית הנעליים המשותפת של קלאודיה שיפר ו -Aquazzura (צילום: אינסטגרם)
אחד משמונת הדגמים בקולקציית הקפסולה המשותפת של קלאודיה שיפר ו -Aquazzura (צילום: אינסטגרם)
קלאודיה שיפר ואדגרדו אוסריו המנהל הקריאטיבי והמעצב של מותג הנעליים Aquazzura חוגגים את השקת קולקציית הקפסולה המשותפת (צילום: אינסטגרם)
המשפחה המושלמת הפכה לפרזנטורית של מותג השעונים אומגה
סינדי קרופורד עם הבעל רנדי גרבר והילדים: קאיה ופרסלי גרבר- כולם יחד הפרזנטורים החדשים של מותג שעוני אומגה, אמש במסיבת ההשקה בפריז (צילום: Gettyimages – Credit: Pascal Le Segretain)
הילדים של סינדי קרופורד כבר מזמן מצליחים בשטח הדוגמנות בזכות עצמם, ובאמת שלא קשה לנחש שזה לא רק בזכות הפרוטקציה מאימא. הבת קאיה צעדה בשבועות האחרונים על מסלולי מעצבי העל הנחשבים ביותר בשבוע האופנה של ניו יורק (מארק ג'ייקובס), מילנו (בוטגה וונטה) ופריז (סן לורן) והיא בדרך המהירה להיות סופר מודל עכשווית. גם הבן פרסלי כבר עשה צעדים משמעותיים בתחום הדוגמנות ובעניין האימא, אין צורך להרחיב. סינדי קרופורד עדיין על מפת דוגמניות העל ועובדת ללא הפסקה. בעונה הקודמת היא עשתה את הקמפיין עבור בית האופנה בלמן ביחד עם נעמי קמפבל וקלאודיה שיפר (רואים איך הכל מתקשר..) ורק לפני שבועיים היא צעדה בסיום התצוגה של ורסצ'ה בשבוע האופנה של מילנו, בחברת אותן הדוגמניות על אייקוניות.
כבר מספר שנים שקרופורד היא הפרזנטורית של מותג שעוני היוקרה אומגה וסוף סוף איזה גאון שם הבין, שהמשפחה המדוגמת הזאת, שגם בתצלומי פפארצי נראית כאילו הרגע יצאה מתוך צילומי הפקת אופנה (כולל הבעל, איש העסקים ויורש אימפריית המזון לתינוקות, רנדי גרבר), ראויה כולה להיות הפרזנטורית של המותג.
האחים פרסלי וקאיה גרבר עם שעוני אומגה (צילום: אינסטגרם)
משפחה יפה כזאת יכולה למכור הכל (צילום: אינסטגרם)
*
מתוך הבלוג של אלישבע כספי