פייסבוק היא יותר מרשת חברתית: היא פלטפורמה המאפשרת לחבר אתרים אליה ולכתוב קוד ואפליקציות תחתה.כיום, רשומים ברשת החברתית קרוב לחצי מיליארד משתמשים פעילים, מהם לפחות מחצית נכנסים מדי יום לבדוק מה מתרחש בזירה הפייסבוקית. בשונה מהפרסום המסורתי, פרסום בפייסבוק לא מפיץ את התוכן באופן חד כיווני, אלא מנהל דו–שיח עם הגולש. שיווק בפייסבוק הפך בזמן האחרון לדבר החם ביותר ברשת וזאת מאחר ופייסבוק הוא כיום האתר הנצפה ביותר.הפעילות בפייסבוק ושיתוף מידע הפכו להיות חלק משימושי האינטרנט הנפוצים עבור הגולשים, ובמקום בו הגולשים מבלים את שעותיהם מול המחשב. בו הם מדברים, חווים חוויות וחולקים רשמים – שם הם גם מדברים על המותג שלך. שיווק בפייסבוק טומן בחובו יתרון משמעותי והוא האופציה של הכוונת המודעות לפרופילים ספציפים ובכך להגיע ללקוחות היותר פוטנציאלים וזאת מבלי להשקיע סכומים גדולים. אם לדוגמא המוצר שלי מיועד לנשים בטווח גילאים 14-18, פייסבוק מספקת אופציה לפרסם לקהל זה באופן ספציפי. שיווק בפייסבוק של גוגל, כאשר מקציבים סכום השקעה יומי, ומחיר מקסימלי לקליק. בדומה לגוגל, אין צורך בתשלום על הופעתה של המודעה, אלא רק עבור הקליק של גולשים על המודעה. שיווק בפייסבוק מיוחד ומבודל בכך שהוא יוצר קשר הישיר עם הלקוח: פייסבוק הוא פלטרפורמה בה ניתן ליצור קשר עם הלקוחות ולעניין אתו במבצעים, חדשות, לפתוח קבוצות דיון, גם מבלי להציף אותו בניוזלטר פולשני ומעיק שעלול לפגוע בתדמית שלך. בנוסף, שיווק בפייסבוק בונה לך את תדמית המותג. יצירת הקשר האישי והישיר הופכים אתכם מבחינה פילוסופית וצרכנית לעסק פחות רשמי,כזה שמדבר בגובה העיניים, מה שיגרום ללקוח יצור קשר אישי יותר וליצור קרבה ובטחון בכם ובמוצר שלכם. שיווק בפייסבוק הופך אתכם ואת הלקוח שלכם באופן אוטומטי ל"קהילה" בעלת עניין משותף. שיווק בפייסבוק נראה פשוט מבחינה טכנית, אך למעשה מורכב מבחינת תכנון ותקציב ואף זמן יקר. תשלום לבעל מקצוע המתמחה ב שיווק בפייסבוק תהיה אפשרות זולה יותר מאשר לנהל זאת בעצמכם. חסכו לעצמכם טעויות, בזבוז כספים ומשאבים.אנו מציעים להסתייע בבעל מקצוע אשר מומחה בתחומו ואף מתמצה בבניית אתרים, כתיבת תוכן ועיצוב גרפי, שהרי כל אלו יוכלו לייחד אתכם ולבדל את האתר שלכם מהמתחרים.