אם כבר הגעתם הנה, סביר להניח שאתם חושבים על שיווק בפייסבוק לעסק שלכם. הרשת החברתית פייסבוק נוצרה לפני 8 שנים- בשנת 2006, ומוכיחה שהיא כאן כדי להישאר. שיווק בפייסבוק טומן בחובו יתרונות משמעותיים ובראשם העלות הזולה יחסית, האמינות ממנה נהנה האתר והפוטנציאל הוויראלי שלו. הממשק של הרשת החברתית אוסף נתונים רבים אודות המשתמשים שלו- מה הם קוראים, היכן הם מבלים ומה הסטטוס הזוגי שלהם. כל המידע המצטבר הזה שווה זהב למפרסם הפוטנציאלי ולמעשה כך הוא יכול לפלח את קהל היעד שלו בצורה אופטימלית.
ישנם 3 סוגים של שיווק בפייסבוק : הראשון הוא פתיחת דף עסקי, בדף זה ניתן לפרסם אודות מבצעים שונים, להעביר מידע אודות המוצרים והעסק, להציע טיפים מועילים בתחום ובעצם לשמור על קשר ארוך טווח וחיובי עם הלקוחות הקיימים והפוטנציאליים.
אופציה שנייה היא מודעה ממומנת מטעם הפייסבוק אשר מפנה לדף העסקי בפייסבוק או לאתר של העסק. ניתן לפלח את החשיפה של המודעה על פי קהל היעד: קבוצות גילאים, תחומי עניין, אזורים וכו'.
אפשרות שלישית והטובה מכולם היא קידום ממומן בפייסבוק העסקי, משמע קידום החשיפה של פוסטים מסוימים. פוסטים בעלי ערך מוסך יזכו להצלחה גבוהה מאוד ביחס לשיווק באפיקים דיגיטליים אחרים.
יתרונות של שיווק בפייסבוק
*באזז- פרסומים יצירתיים ומושכים לעין יכולים ליהנות מחשיפה עצומה שתהפוך לויראלית.
* תשומת לב- מסירת מידע אודות השירותים והמוצרים שלנו בפייסבוק האישי של הלקוח הפוטנציאלי שלנו, שנמצא בתחום שלו ולוכד את תשומת ליבו בקלות יותר מאפיקים מסורתיים כמו עיתון ורדיו.
* מבין כל אפיקי השיווק שיש לאינטרנט להציע, שיווק בפייסבוק אשר מכיל כבר למעלה ממיליארד משתמשים, הוא אחד הזולים ביותר, בוודאי ביחס לתמורה שהוא נותן.
שיווק בפייסבוק יהיה אפקטיבי ביותר כאשר נקפיד על עדכון פוסטים איכותיים בתדירות גבוהה וכן על מתן ערך מוסף אמיתי למשתמשי הפייסבוק אשר נחשפים אלינו. הפוסטים יהיו מלווים בתמונות מושכות ומלל יצירתי וקריאייטיבי אשר יגביר את תשומת לב המשתמשים.