שוקולד

שוקולד. מנחם, מחבר, מעלה חיוך בכל רגע. אצלי לפחות.
אני מטורפת על שוקולד.
לא רק 80% קקאו ומעלה, כמעט כל שוקולד מתקבל אצלי בשמחה, ללא הבדל צבע, אחוזי קקאו, גודל או תוספת.
135.1
אם כן…תחשבו איזה אושר נפל עליי אתמול כשהייתה לי שעה לבזבז ב M&M'S World London בLeicester Square. המותג M&M קיים כבר משנות ה40 של המאה שעברה. זה המון זמן למותג שבסהכ מוכר שוקולד. אפילו לא, סתם עדשי שוקולד צבעוניים.
החנות בלונדון מגלמת את כל הסיפור, כשהתפישה השיווקית עושה את ההבדל. לאורך השנים נעשו המון פעילויות שיהפכו את המותג למה שהוא היום. הוא עבר לא מעט טרנספורמציות כדי לצעוד יחד עם הזמן: לפני יותר מעשור עשו פעילות מדהימה בה נעלמו הצבעים מהסוכריות והן נשארו בשחור ולבן, במשך כמה חודשים בוצעו חיפושים אחרי הצבעים, הגרלות ופעילויות שונות לחיפוש והגדרת הצבעים החדשים. המעורבות הצרכנית הייתה מדהימה.
ארבעת הצבעים המרכזיים הואנשו, הפכו לגיבורים בעלי תכונות אופי מאד ברורות, ולחלק בלתי נפרד מהמותג.
135.2
החנויות המותג ברחבי העולם, שמושכות מיליוני אנשים במהלך השנה, מלאות במרצ'נדייז מכל הסוגים, פעילויות שמושכות את הלקוח, אפשרויות פרסונליזציה של הסוכריות, חיבור וגישה מיידית ללב הלקוח, בין אם הוא ילד או מבוגר. אף אחד לא ישאר אדיש. וזה עושה את השינוי.
נכון שזה לא השוקולד הכי משובח ואיכותי בעולם, אבל הוא שורד בזכות שיווק ויכולת טרנספורמציה (לא של המוצר הבסיסי), מדהימה לאורך השנים. הם מבינים את הלקוח, מתחברים ומשתנים כדי להתאים לצרכים החדשים שלו. זו בעיניי חדשנות שצריך ללמוד ממנה.
הלכתי לאכול כמה סוכריות צבעוניות עם salted caramel….
tantiroza
Tanti Roza הייתה סבתא שלי, אישה מדהימה, אמא ענקית, רצה למרחקים ארוכים, פשיניסטה ואופה המון. אני....אישה גבוהה, אמא ענקית, רצה למרחקים ארוכים, מנהלת אפליקציות (מערכות מידע), פשיניסטה ואופה המון....מה ייצא מזה....הזמן יגיד.