שונה אבל שווה

DARE TO BE DIFFERENT
זה לא רק הסלוגן זה האני מאמין שלי
כי בראש ובראשונה מיתוג הוא בידול !

DARE TO BE DIFFERENT

מיתוג הוא שפה שלמה שמבוססת על ערכים, צבעים, סמלים ועוד.

לכל מוצר יש את השפה שלו ולי יש את הדרך להביא את המוצר לקדמת הבמה באופן קצת אחר

DARE TO BE DIFFERENT  זו שפה וזו הדרך, קחו לדוגמא את הלקוחה הצעירה ביותר שלי,

היא רק בת 13 והיא כבר ליגת על בתחום שלה יש לה לוגו, דף שבו היא מעלה סרטונים, תחרויות ופעילויות בימי הולדת והכל תחת השם   shelly.slime.malik12

[youtube L29m0-GYlG4]

shelly.slime.malik

אז מה אומר הסלוגן שלי ואיך הוא מביא את התוצאה לקדמת הבמה במקרה של הגברת הצעירה?

היא יודעת שהשם שלה והדף העסקי שווה זהב ולכן במקרה שלה היא מוכרת סדנאות שלה לחנויות ועוד.

מה הסוד שלי?

נתינה, הדרך שאני עושה עם הלקוחות מלאה בנתינה, מנתינה רוחנית ועד לנתינה גשמית וליווי צמוד קחו לדוגמא מעצבת אופנה שכל יום מקבלת עדכון בוקר על מצב השוק באומה ואיפה צריך להזיז את הגבינה, מתי מתחילים המבצעים ואל איזה מועד אנחנו מתקרבים, מה הגימיק הכי חם בשוק היום ואיך נביא את היפוכו ונמתג אותו ובאשר לגשמיות בנסיעה האחרונה מצאתי ספר השראה שיתאים לסגנון שלה מיד רכשתי עבורה.

לפנק לפנק לפנק
לפנק לפנק לפנק

המיתוג שלי הוא עם גג, למה גג?

sm logo

דבר ראשון, כי זהו גג של דוכן. ואיפה מתקיים שיווק אם לא בשווקים הרלוונטיים ומול קהלי מטרה?

דבר שני, כי אני מלווה פרויקטים כאשר כל השירות תחת קורת גג אחת.
אני עובדת עם בעלי המקצוע הטובים ביותר לפי צורך: גרפיקאי , בונה אתרים, קופירייטר ועוד.

כשאני המתכננת המאפיינת ונמצאת במשרדי הלקוח להבנת התמהיל והבריף המלא ועד קבלת התוצרים ושביעות רצונו.

זה לא רק הסלוגן זה האני מאמין שלי שהוא: DARE TO BE DIFFERENT

כי בראש ובראשונה מיתוג הוא בידול !

על כך אני מקפידה וזו, לטעמי, כל התורה על רגל אחת .

קצת על פרויקטים שעשיתי:

חברת Ultra Charge – טכנולוגיה לטעינה מהירה של סוללות

OFFICE UC 1 UC

יצירת הזהות התאגידית של החברה כללה:  לוגו, אפיון ובניית אתר, הכנת חומרים שיווקיים, עיצוב ומיתוג המשרדים התוצאה : אווירה מזמינה, ביטוי המשרה סביבת עבודה יצירתית וגלובלית בהתאם לערכי החברה.

פרויקט ראשון כעצמאית אהוב במיוחד – ש.א.ל – מיתוג מחודש

חנות הנעלים לפני מיתוג
חנות הנעלים לפני מיתוג
חנות הנעלים מיתוג מחדש
חנות הנעלים מיתוג מחדש

ש.א.ל, רשת חנויות הנוחות של עובדי התעשייה האווירית. בשנת 2012 החליטה הנהלת הרשת לרענן את המיצוב ואת הנראות שלה.

המטרה המרכזית שהצבנו לעצמנו הייתה יצירת נוכחות וחוויית קנייה רלוונטיות ומרגשות. לכן, בחרנו בקו מיתוגי שמכריז על מהפיכה. החל מהלוגו בדמות הברקוד ומהסלוגן המזמין, "שאל ותרוויח" ועד לקו הגרפי הצבעוני, המציב בחזית את מגוון המחלקות והשירותים – כולם משדרים שפע, עכשוויות והבטחה לחוויה מפתיעה. כדי להבטיח שהקו החדש ילווה את כל נקודות המפגש של הרשת עם הלקוחות, הטמענו אותו בכל האלמנטים השיווקיים שלה, החל מאתר האינטרנט ועד לשילוט ולמידוף בנקודות המכירה.

לוגו ישן
לוגו ישן
לוגו שאל החדש
לוגו שאל החדש

התוצאה: השפה החדשה של ש.א.ל שינתה את האופן בו היא נתפסת על ידי עובדי התעשייה האווירית. הדימוי המיושן נעלם, היקף הלקוחות הרשומים עלה משמעותית ואיתו היקף המכירות.

שונה אבל שווה

תודה שקראת ואני מזמינה אותך להתייעץ איתי בנושא

שרון מליק "שיווק ומיתוג לעסקים"

שרון מליק שיווק ומיתוג לעסקים
יועצת שיווק ומיתוג לעסקים קטנים ובינוניים, מלווה תהליכים של בניית מותג, אסטרטגיה ובידול העסק. מנהלת שיווק בהיי טק שהגשמתי את חלום העצמאות. מאמינה שיש בי את היכולת לראות את המלאך בתוך השיש ולגלף אותו לחופשי כדברי מיכאל אנג'לו