מיתוג הוא שפה שלמה שמבוססת על ערכים, צבעים, סמלים ועוד.
לכל מוצר יש את השפה שלו ולי יש את הדרך להביא את המוצר לקדמת הבמה באופן קצת אחר
DARE TO BE DIFFERENT זו שפה וזו הדרך, קחו לדוגמא את הלקוחה הצעירה ביותר שלי,
היא רק בת 13 והיא כבר ליגת על בתחום שלה יש לה לוגו, דף שבו היא מעלה סרטונים, תחרויות ופעילויות בימי הולדת והכל תחת השם shelly.slime.malik12
[youtube L29m0-GYlG4]
אז מה אומר הסלוגן שלי ואיך הוא מביא את התוצאה לקדמת הבמה במקרה של הגברת הצעירה?
היא יודעת שהשם שלה והדף העסקי שווה זהב ולכן במקרה שלה היא מוכרת סדנאות שלה לחנויות ועוד.
מה הסוד שלי?
נתינה, הדרך שאני עושה עם הלקוחות מלאה בנתינה, מנתינה רוחנית ועד לנתינה גשמית וליווי צמוד קחו לדוגמא מעצבת אופנה שכל יום מקבלת עדכון בוקר על מצב השוק באומה ואיפה צריך להזיז את הגבינה, מתי מתחילים המבצעים ואל איזה מועד אנחנו מתקרבים, מה הגימיק הכי חם בשוק היום ואיך נביא את היפוכו ונמתג אותו ובאשר לגשמיות בנסיעה האחרונה מצאתי ספר השראה שיתאים לסגנון שלה מיד רכשתי עבורה.
המיתוג שלי הוא עם גג, למה גג?
דבר ראשון, כי זהו גג של דוכן. ואיפה מתקיים שיווק אם לא בשווקים הרלוונטיים ומול קהלי מטרה?
דבר שני, כי אני מלווה פרויקטים כאשר כל השירות תחת קורת גג אחת.
אני עובדת עם בעלי המקצוע הטובים ביותר לפי צורך: גרפיקאי , בונה אתרים, קופירייטר ועוד.
כשאני המתכננת המאפיינת ונמצאת במשרדי הלקוח להבנת התמהיל והבריף המלא ועד קבלת התוצרים ושביעות רצונו.
זה לא רק הסלוגן זה האני מאמין שלי שהוא: DARE TO BE DIFFERENT
כי בראש ובראשונה מיתוג הוא בידול !
על כך אני מקפידה וזו, לטעמי, כל התורה על רגל אחת .
קצת על פרויקטים שעשיתי:
חברת Ultra Charge – טכנולוגיה לטעינה מהירה של סוללות
יצירת הזהות התאגידית של החברה כללה: לוגו, אפיון ובניית אתר, הכנת חומרים שיווקיים, עיצוב ומיתוג המשרדים התוצאה : אווירה מזמינה, ביטוי המשרה סביבת עבודה יצירתית וגלובלית בהתאם לערכי החברה.
פרויקט ראשון כעצמאית אהוב במיוחד – ש.א.ל – מיתוג מחודש
ש.א.ל, רשת חנויות הנוחות של עובדי התעשייה האווירית. בשנת 2012 החליטה הנהלת הרשת לרענן את המיצוב ואת הנראות שלה.
המטרה המרכזית שהצבנו לעצמנו הייתה יצירת נוכחות וחוויית קנייה רלוונטיות ומרגשות. לכן, בחרנו בקו מיתוגי שמכריז על מהפיכה. החל מהלוגו בדמות הברקוד ומהסלוגן המזמין, "שאל ותרוויח" ועד לקו הגרפי הצבעוני, המציב בחזית את מגוון המחלקות והשירותים – כולם משדרים שפע, עכשוויות והבטחה לחוויה מפתיעה. כדי להבטיח שהקו החדש ילווה את כל נקודות המפגש של הרשת עם הלקוחות, הטמענו אותו בכל האלמנטים השיווקיים שלה, החל מאתר האינטרנט ועד לשילוט ולמידוף בנקודות המכירה.
התוצאה: השפה החדשה של ש.א.ל שינתה את האופן בו היא נתפסת על ידי עובדי התעשייה האווירית. הדימוי המיושן נעלם, היקף הלקוחות הרשומים עלה משמעותית ואיתו היקף המכירות.
תודה שקראת ואני מזמינה אותך להתייעץ איתי בנושא