שווי של רכבים לפירוק – כמה שווה הרכב הישן שלי?

בחורה עם מחשב נייד

אם אתם מחזיקים ברכב בעיר תל אביב או בכל עיר מרכזית אחרת אתם בוודאי מכירים היטב את ההוצאות הכספיות הקבועות. תשלומי ביטוח, תשלומי חנייה, עלויות פרסום מודעת המכירה, מימון בדיקות מכאניות ושירותי גרירה ובעיקר, הרבה זמן אישי אשר מוקדש למשימה. אין זה פשוט למכור היום בשוק רכבי יד שנייה רכבים ישנים או תקולים. ההמלצה שלנו, כאשר שווי הרכב אינו גבוה, פנייה אל מרכז רכבים לפירוק היא הצעד הנכון ביותר.

שווי הרכב על פי מחירון יצחק לוי

תוך עיון במחירון הרכב העדכני של יצחק לוי תוכלו לגלות מהו שווי הרכב שלכם בשוק, אך יש לזכור כי מדובר במחיר מחירון, אין כל התחייבות כי תצליחו למכור את הרכב במחיר המחירון. נציין כי שוק הרכבים בישראל מוצף, ישנם דגמים אותם קשה מאוד יהיה למכור בלוחות יד שנייה, כאשר מדובר ברכב ישן ותקול, התמורה אותה תקבלו בעבורו אינה גבוהה כלל. מעטים המקרים בהם רכבים ישנים ותקולים נמכרים במחיר המחירון.

כמה באמת שווה הרכב?

כדאי לזכור כי רכב ישן או רכב תקול הוא רכב אשר מביא עמו הוצאות כספיות משמעותיות. כל אדם אשר מבקש לרכוש רכב יד שנייה יבקש לאתר רכב במצב מכני תקין ככל האפשר. כאשר אתם מתמחרים את הרכב כדאי לקחת בחשבון את ההוצאות הכספיות הנלוות לתיקון הרכב. במקרים רבים, כאשר מחשבים את עלות תיקון הרכב מגלים כי השווי שלו נמוך מאוד, מקרים כאלו יסתיימו מהר יותר תוך פנייה אל מרכז רכבים לפירוק בקרבת מקום.

שימושים אפשריים ברכב ישן

רכבים ישנים אותם לא נרצה או לא נוכל לתקן כדאי להוריד מהכביש במהרה וגם להעביר לבעלות של קונה רכבים לפירוק. העברת הבעלות על הרכב פוטרת אתכם מאחריות לרכישת פוליסת ביטוח ושאר הוצאות תחזוקה. בעל עסק אשר קונה רכבים לפירוק רוכש בכל שבוע מספר רכבים תוך העברתם לבדיקה מכאנית בה נקבעים השימושים האפשריים ברכב. ישנם מקרים בהם הרכב יועבר לתיקון לשם מכירה במגרשי יד שנייה, מקרים בהם הרכב מועבר לפירוק למטרת חלקי חילוף ומקרים בהם הרכב מועבר ישירות אל מרכזי מחזור מתכות, צמיגים וברזל.

מאמרים נוספים