רשת TNT יוצאת במהלך פרסומי רחב היקף הממוקד בצעירים תחת המסר 25 is old בסכום השקעה כולל של כ-3 מיליון ש"ח





הקמפיין בהשתתפות אלין לוי ודוגמנים נוספים
לדברי מיכה רונן, מנכ"ל קבוצת הוניגמן TNT: "אנו שמחים לקדם את החורף עם קמפיין בועט וציני, בהתאם לרוח מותג TNT. אלין לוי נבחרה לקמפיין בשל התאמתה לערכי המותג הצעיר, טרנדי ובעל רוח נעורים ולקונספט אשר עומד במרכז הקמפיין"
רשת האופנה TNT יוצאת במהלך פרסומי לחיזוק מיצובה ומעמדה כרשת האופנה המובילה לצעירים ולבני נוער, עם קמפיין בועט וציני תחת המסר: 25 is old
הקמפיין בסכום השקעה כולל של כ-3 מיליון ₪ , יעלה בטלוויזיה, בשילוט חוצות ארצי ובאינטרנט באמצעות משרד הפרסום David ויציג סיטואציות משעשעות בהן בני נוער מתייחסים אל אנשים בני 25 כאילו היו מבוגרים, בחינת "והדרת פני זקן". כך למשל, נראה את אלין לוי, מעבירה "זקן" בן 25 את הכביש.
שכרה של לוי בעבור השתתפותה בקמפיין יעמוד על כ– 20,000$. הקמפיין רחב ההיקף יכלול שלושה סרטי פרסום בטלוויזיה ומודעות פרסום על גבי שילוט חוצות בפריסה ארצית, בעיתונות מודפסת ובאינטרנט.
מי שהובילו את קמפיינים TNT לפני לוי, הם השחקן ההוליוודי וורן טרוייר הוא 'מינימי' בסדרת סרטי 'אוסטין פאוארס', דנה פרידר, הדוגמנים הבינלאומיים אליס דלאל וג'וש ביץ', ליהי אלון ועומר ברנע, אנחל בונני ומירי בוהדנה ועוד.
אלין לוי שחקנית , כתבת ומגישה, שיחקה בסדרה "תמרות עשן", שיחקה בסדרה "השועלים" שמשודרת ב–yes בתפקיד נוי. כיום היא משמשת ככתבת חוץ ב"חדשות הבידור" של הוט, מנחה בתוכניות ערוץ ניקולודיאון "ניק נט ומשתתפת בתכנית "שטותניק" מנחה בתוכנית "מה שתגידי" עונות 1-2(ביפ), קריינית הבית של mtv הישראלי, משתתפת בתוכנית "האוניברסיטה" ומשתתפת קבועה ב – "האיש הכי מטומטם בעולם" – (ביפ) – משודר בערוץ 2. באינטרנט יש ללוי את הבלוג – "דיבור ישיר באתר MAKO , היא משתתפת בהצגה "המלך סיאם" ויש לה מופע ילדים משותף עם הקוסם חזי דין.
לצד לוי מככבים בקמפיין דוגמנים ושחקן ,שלומי בןעטר, אשר עתיד לשחק לצד עוז זהבי, אוהד קנולר וליאור אשכנזי בגרסה החדשה ל"יוסי וג'אגר"
רשת TNT מציעה אופנה בועטת, סקסית ומקורית, בקו אורבאני וצעיר. הרשת מציעה מגוון רחב של פריטי לבוש, אביזרים והלבשה תחתונה, לצעירים וצעירות, המאופיינים בשילובי צבעים הרמוניים וגם קונטרסטיים, בגזרות ייחודיות ובשילוב אפליקציות, הדפסים ואמירות ייחודיות. קולקציית TNT, פרובוקטיבית בצד פונקציונאלית, מתעדכנת בתדירות גבוהה במיוחד, ובהתאם לקהל היעד.
TNT, אשר נוסדה בשנת 1999, הינה בבעלות קבוצת הוניגמן, מהחברות המובילות בתחום קמעונאות האופנה בישראל. רשת TNT מונה 61 סניפים בפריסה ארצית.

marina
בלוגרית דיסלקטית עם הפראות קשב וריכוז שכותבת עם שגיאות כתיב לא יודעת מתי כותבים עם "י" ומתי בלי....אבל תמיד יודעת מה להגיד :-))))