אין כמו לטייל בשוק, בין הערמות הצבעוניות של הפירות והירקות והריחות המשגעים שמגיעים מהמאפייה.
ואם אתם רעבים, או שמתחשק לכם משהוא לנשנש או לשתות באמצע הקניות, אין צורך לחפש מסעדה… הכל נמצא כאן במקום ובהישג יד וממש באווירת חו"ל.
מה גם שיש כאן אווירה נעימה וצבעונית ושירות אדיב.
רשת יינות ביתן, הכוללת 66 סניפים בפריסה ארצית, מקריית שמונה ועד אילת, פותחת סניף חדש ברחובות בעיצוב והקונספט ייחודי. הסניף החדש משתרע על 5,000 מ"ר ויעוצב בסגנון שוק עם דוכני שוק ומזון.
השוק יכלול בית יין, מסעדה, סושייה, מאפים בטאבון במקום, דוכני פירות וירקות, דוכן לממכר גלידה, תבלינים, מחלקות דגים, מאפיה ובשר טרי, עמדת מיצים טריים, עמדת פרחים, עמדת טחינה ביתית, דוכני: כנאפה, פופקורן שיערות סבתא ובירה מחבית ועוד.
הסניף, יהווה את נקודת המפגש בין הדברים הטובים הקיימים בשוק: המוצרים הטריים ביותר, ריחות, צבעים וטעמים, לצד היתרונות של קנייה בסופרמרקט: מחירים נוחים, מגוון רחב של מוצרים לבית, ניקיון ומיזוג.
הסניף יאגד במקום אחד מגוון מוצרים מתחום המזון ומוצרי צריכה. כמון כן, המקום המדפים המוכרים, יועמדו דוכנים של, גבינות, מחלקת דגים, מוצרי חשמל, צעצועים, מוצרים חד־פעמיים ועוד. כל זאת בכדי ליצור חווית קנייה מיוחדת באווירה ססגונית.
הרשת גייסה את האדריכל מיקלה סימאונה. מיקלה הוא מעצב איטלקי שפועל בארץ מזה 7 שנים. מיקלה בעל ניסיון רב שנים בעיצוב מסעדות, בתי מלון, אולמות אירועים ומרכזי קניות. הוא עיצב את הסניף ברחובות, בסגנון אוטנטי מחומרים טבעיים כגון עץ וקרמיקה, אשר יוצר אווירה נעימה מרגע הכניסה לסניף.
אל תדאגו: זה לא גושי גבינות תלויים – זה העיצוב החדש של התאורה מעל מחלקת הגבינות
ארז אייזנברג, סמנכ"ל שיווק יינות ביתן: " אנחנו נמצאים בתהליך מתמיד של שיפור חווית הקניה ללקוח. כך, במסגרת אסטרטגיית הנראות החדשה של הרשת, החלטנו, לשלב את הטוב ביותר שיש בשוק, ולהכניס אותו תחת קורת הגג של סניף הרשת. בהשראת השווקים הקולינריים העולמיים כמו הבוקרייה של ברצלונה, הקמפו די פיורי ברומא ועוד, רצינו לייצר את המקבילה הישראלית. השילוב המנצח של עיצוב ייחודי, טריות המוצרים, שירות איכותי ומחירים אטרקטיביים, יוצר חווית קניה מהנה יותר ללקוחותינו."
הסניף החדש ממוקם באזור התעשייה והוא הסניף השני של הרשת ברחובות.
אני כבר ביקרתי כאן וערכתי קניות. מה איתכם???
ערכה וצילמה : נדיה היבא