ראיון של גיל הורסקי עם נציג מ-Packagingdigest.com

בחורה עם מחשב נייד

ב- 2014 דיברתי עם Kari Embree מ- Packagingdigest.com על האריזה הבינלאומית של חטיף הCadbury Glow של מונדלז. למטה נמצא חלק קטן מהריאיון.

גיל הורסקי: Cadbury Glow מתחרה בתחום אריזות המתנה לשוקולד, שמבחינה היסטורית רוב המותגים בו ניסו לשדר יוקרה דרך היתם בלעדיים, מרוחקים ולעתים אפילו מתיימרים. במותג כמו  Cadbury שמחזיק במערכת יחסים רגשית

gift-548290_1280

לקטעים נוספים מהראיון הכנסו לאתר של גיל הורסקי

גיל הורסקי מתמחה בפיתוח מותגים וביצירת מוצרים חדשניים לקהל יעד ברחבי העולם. הפרויקטים שלו ברחבי העולם הקנו לו ניסיון בינלאומי בפיתוח ושיווק למדינות רבות.