האם אפשרי לשווק ולחדש מותגים מוכרים כמו טובלרון ומילקה? גיל הורסקי בראיון לאתר כלכליסט מסביר כיצד אפשר לשווק מחדש ולחדור לזירה הבינלאומית בתחום המזון.
ראיון עם הורסקי בכלכליסט: "איך מותג ישראלי יכול לחדור לשוק הבינ"ל"

הוא קוסם
הוא קוסם
האם אפשרי לשווק ולחדש מותגים מוכרים כמו טובלרון ומילקה? גיל הורסקי בראיון לאתר כלכליסט מסביר כיצד אפשר לשווק מחדש ולחדור לזירה הבינלאומית בתחום המזון.
רוצה לקבל ניוזלטר עם הכתבות הכי מעניינות שלנו ישירות למייל?
האתר שלנו משתמש בעוגיות כדי לשפר את החוויה שלך. למידע נוסף על: cookie policy
רוצה לקבל ניוזלטר עם הכתבות הכי
מעניינות שלנו ישירות למייל?