קפיץ קפוץ

בחורה עם מחשב נייד

פופאפים לרוב מציקים לכולנו כשאנחנו גולשים. אך פופאפ ייעודי שנפתח עם כניסתינו לאתר מסוים, אשר בא בטיימינג טוב ומציע עסקה טובה, יכול להגדיל רווחים בצורה משמעותית

כמות החומר והמידע שיש באינטרנט היא בלתי נתפסת. אדם אחד נחשף בחייו לפיסה קטנה מאוד של מידע ברשת, וגם זאת אם הוא מחובר כמעט כל הזמן גם דרך הסלולרי. יש הרבה מאוד דרכים ליצור בידול ולהגיע לקהל יעד רלוונטי. ענקיות כמו גוגל ופייסבוק מבצעות מאמצים רבים כדי להתאים פרסומת למשתמש, אך גם אם לא מדובר בחברות ענק כאלו, אפשר להגיע לתוצאות יפות.

אחד הכלים האפקטיביים יותר הוא פופאפים עם מסרים שיווקיים. לא מדובר על הפופאפים הרנדומליים בהם הגולש הממוצע נתקל לא מעט במהלך גלישתו. פופאפים אלה נחסמים לרוב על ידי תוכנה שחוסמת אותם. מדובר בפופאפים שקופצים בכניסה לאתר ספציפי.

מסר ברור

כדי שפופאפ יהיה אפקטיבי, הוא חייב להיות עם מסר ברור מאוד, ועם ההטבה ללקוח הפוטנציאלי במקום בולט. אנשים לא יסגרו פופאפ באופן אוטומטי אם יראו מסר ממוקד ועם אפשרות רווח. פופאפים הם שכבות נוספות לאתר הייעודי של החברה. לקוח שמתעניין במידע יקבל מסר ישיר שיניע אותו לפעולה. על הפופאפ להיות בתדירות טובה ובטיימינג טוב כדי להיות יעיל וזה אחד הסודות החשובים שהעסק צריך לחשוב עליו.