איך משחוק קמפיין תיירות יכול להיות חגיגה רומנטית

איך משחוק קמפיין תיירות יכול להיות חגיגה רומנטית

קמפיין משחוק לחופשה רומנטית S

כמה פעמים שמעת השבוע את המשפט: "אני רוצה לדבר איתך, אז תצא/י כבר ממסך הזה!?" קמפיין סושיאל של חברת תעופה סקנדינבית SAS מראה שחשיבה מחוץ לקופסא עובדת.  Couple Up to Buckle Up' "הכריח" את לקוחות החברה למצא את הזמן לשבת ביחד כדי לתכנן את החופשה זוגית בחו"ל עם אייפון, כן אייפון. אותו מכשיר חכם שלעיתים קרובות עומד בין בני זוג כמשבית תקשורת בינאישית.

דשד

רק סריקה משותפת של קודי קיו.אר עם שני אייפונים במקביל תגלה לכם את קופון ההנחה לחופשה זוגית מושלמת בפריז. איזה משחוק רומנטי!

אודות הכותב

ד
ד"ר חנן גזית חוקר משחקי וידאו למעלה מעשור, משחקולוג מומחה, מנטור ויזם. מרצה מבוקש בארגונים, חברות הייטק וסטארטאפים בארץ ובחו"ל. חנן מעביר הרצאות וסדנאות מרתקות על גיימינג, גיימפיקציה ועל גישת מיינדסט משחקי לשיפור תוצאות והעצמה אישית שפיתח. ההרצאות משלבות ידע מקצועי נרחב, הומור ומשחקיות. מרצה במרכז הבינתחומי הרצליה, מנחה לפיתוח אפליקציות משחקים במכללות. עומד בראש המרכז הישראלי של האיגוד הבינלאומי של חוקרי משחקים דיגיטליים. כותב את ספרו מִשְׂחוּק העתיד (שם זמני), עורך ומגיש פודקאסט בנושא, גיימר.

מידע לגבי הרצאות בנושא משחוק ועולם הגיימינג למנהלים ולארגונים – קישור
צפייה בקטע הרצאה בעברית – קישור

מידע על שירותי ייעוץ בשילוב משחוק וטכנולוגיות גיימינג לשיפור תוצאות – קישור

רוצה לדעת עוד? המרכז הישראלי של איגוד חוקרי משחקים דיגיטליים העולמי – קישור
יש לך שאלות, בקשות, הצעות? אפשר להוסיף פה תגובה, לשלוח מסר ב פייסבוק או ב וואטסאפ

חנן גזית
ד"ר חנן גזית חוקר גיימינג ומרצה על חשיבה משחקית. מייסד ג'ולות (juloot.com) יועץ לסטארטאפים, חברות הייטק וארגונים בפיתוח משחקים ופתרונות גיימיפיקציה לשיפור תוצאות.