רשת נעלי גלי השיקה חנות קונספט חדשה בדיזנגוף סנטר תל-אביב
רשת חנויות גלי, הנמצאת בבעלות קבוצת בריל, יוצאת במהלך אסטרטגי, במסגרתו תשיק קונספט חדש לחנויות הרשת.
במסגרת זו פותחת רשת גלי חנויות וחדשות ומשדרגת חנויות קיימות. הסנונית הראשונה של המהלך פתיחת חנות דגל בדיזינגוף סנטר בתא, בקונספט החדש. במקביל שידרגה הרשת 3 חנויות: בקיריון בקרית ביאליק, בגרנד קניון בחיפה ובקניון בת ים.
מהלך שנת 2014 תשדרג 14 חנויות נוספות כמו: חנות גלי בקניון אשקלון, שכונת הר נוף בירושלים וקניון עיר ימים בנתניה.
לדברי יהודה אלבז, מנכ"ל קבוצת בריל, שבבעלותה רשת גלי: "רשת גלי מציעה קשת רחבה של מותגים מובילים ובינלאומיים, במגוון עשיר, המיועד לכל המשפחה. על מנת לאפשר היצע של השפע הרב מצד אחד ומיקוד מצד שני, החלטנו לצאת במהלך אסטרטגי של שדרוג הסניפים בקונספט עיצובי חדש שיתאים לצרכי הלקוחות ויאפשר תצוגה, נגישות וחווית קניה שונה."
ועוד לדברי יהודה אלבז: " צורת ההצגה, בעיקר תצוגת הנעליים תתבצע באמצעות קוביות לבנות במקום מדפים ובכך תיתן במה מכובדת לכל מותג ומותג ובעיקר תבליט את המותגים הבינלאומיים שגלי משווקת כגון: האש פאפיס, קאטרפילר, הארלי דיוידסון ואחרים שעד כה נבלעו בין שאר המותגים."
בכדי להקנות לרשת תחושה חמימה מצד אחד ומאווררת מצד שני, הוחלט ללכת על הלופט כהשראה לעיצוב המחודש של חנויות הרשת.
תחושת הלופט בסניפי גלי המחודשים באה לידי ביטוי מהניגוד הנוצר ע"י בחירת גוון לבן למערכות תצוגת הנעליים לעומת מעטפת ורצפה הצבועים בצבע אפור. בנוסף תקרת החנות השחורה מחזקת את המראה התעשייתי משהו, כיאה ללופט, ובכדי להעניק תחושת רעננות הוספנו נגיעות של הצבע הירוק.
הושם דגש מיוחד על שימושיות וניצול נכון של המרחב לנוחות הלקוחות והמוכרנים כאחד. אין ספק כי העיצוב החדש מספק ללקוחות חוויית קנייה ייחודית שעונה על הצורך של קהל הלקוחות לזהות בקלות ובמהירות את המוצרים המתאימים להם, ולהבין כיצד לנווט בחלל כדי להגיע בדיוק למותג הרצוי.
חוויה זו נוצרת הודות להפרדה הברורה בין המותגים השונים, ומתן דגש על מותגי הפרימיום שמשווקת הרשת. לצורך כך הוקמו בחנויות פינות פרימיום, המובדלות משאר התצוגה בחיפוי עץ, המשרה תחושה של חמימות ומעניק בידול משאר תצוגות החנות.
הכניסה לחנות הוגדלה על מנת ליצור חשיפה גדולה יותר לקהל הלקוחות.
לאתר הבית של רשת נעלי גלי – כנסו לכאן
כתבה וערכה: נדיה היבא