פרסום לעסק כדאי/ לא כדאי בתקופת הקורונה?

בחורה עם מחשב נייד
המצב החדש בו אנחנו חיים כבר כמה חודשים (קורונה טיים) יצרה גם דברים חיוביים לאלו שידעו לנצל אותה בצורה נכונה,
אומנם עולם הפרסום קיבל עצירה גדולה כי המון חברות החליטו להקפיא את השירותים מהבהלה והרצון לקצץ בהוצאות אבל לקבוצת ביזנס טיים יש חדשות חשובות למי שעוד לא השכיל להבין, הגיע הזמן להפשיר ולהתחיל להסתער בחזרה על קידום העסק שלכם.
מה הסיבות העיקריות שבגללן כדאי להפשיר ולהתחיל לחזור למגרש הפרסום/ קמפיינים:
עלויות המדיה הוזלו!
בימים אלו המדיה הרבה יותר זולה וזה כולל בתוכה את כל הפלטפורמות שאתם חושבים עליהם:
פייסבוק, אינסטגרם, גוגל, רכש מדיה ישיר, באנרים וכו׳
ולמה זה קרה אתם שואלים?
* רבים מהמתחרים בדיוק כמותכם עצרו את הפרסום, כל אלה שהתחרו איתכם במדיה יצרו העלאת מחירים עד כה ובגלל העצירה הביקוש לפרסום במדיה ירד.
*אנשים היום מבלים הרבה יותר זמן במדיה כי נמצאים בבית וכפי שכולנו יודעים אחד מהדברים שאנחנו עושים כשיש לנו מלא זמן הוא צריכת מדיה. (זה כבר נושא לפוסט אחר בהמשך)
יותר זמן מדיה משמע יותר חשיפה לכל מודעה אותה נפרסם.
ההיצע של הפרסום במדיה עלה!שיעור כלכלה מקבוצת ביזנס טיים 101 בסיסי:
ירידה בביקוש לצד עלייה בהיצע= ירידה במחיר!

חברים, זה הזמן להתחיל לפמפם את העסק ברשת.
קבוצת ביזנס טיים דואגת שלקוחותיה לא יורידו את הרגל מהגז, ההפך הוא הנכון. קבוצת ביזנס טיים מאמינים בהמשך פעילות פרסום רציף ואפילו לעלות את הרף.
אנו מאמינים שזה בדיוק הזמן להמשיך לדחוף קדימה ולמנף את המצב למקום חיובי שמתרגם להכנסות. כן כן, דווקא בתקופה זו.
תחשבו יצירתי, תחשבו מחוץ לקופסא, תחשבו איך לעשות אינטרפטציה למוצר/שירות על מנת לעשות התאמה לתקופה.
תשקיעו בתוכן עם ערך מוסף כדי לחזק את המותג, הציעו הטבות מיוחדות ללקוחות ובעיקר אל תפסיקו לפרסם.
למה? כי מתישהו זה יגמר ונחזור לחיים רגילים (עם התאמות וחידושים אבל רגילים) ואם תפסיקו ותעלמו מהרשת תצטרכו לבנות הכל מאפס..
לא חבל?
ביזנס טיים – Business Time ניהול וליווי עסקים!
בואו לבקר: https://www.business-time.co.il/
רחוב פרופ׳ חיים פיקריס 4, רחובות | 03-3818888