פראג: לא לזוגות בלבד !

פראג היא לא מה שכולם חושבים. היא יותר מרק קניות, קיורטוש ומזג אוויר אפרורי.

בחורה עם מחשב נייד

WhatsApp Image 2018-10-31 at 16.36.52 WhatsApp Image 2018-10-31 at 16.38.43

קיר גרפיטי בפראג

כשחברה שלי אמרה לי "בואי נטוס לפראג" עיקמתי את אפי.

הרי אני יודעת שפראג היא עיר של זוגות בלבד, רומנטית וכל מה שמסביב.

כשהגעתי לעיר הפלא, נפתחו עייני וגיליתי עיר שוקקת חיים ומדהימה ביופייה והרגשתי שאני חייבת לשתף אותכם גם:)

יום 1

אני וחברתי שירה התייצבנו בנתב"ג מרוגשות לקראת הטיסה הקסומה שלנו דרך חברת אלעל up במחיר מוזל שמצאנו בקבוצת הפייסבוק של "חו"ל זה כאן".

נחתנו בפראג לקראת השעה 21:30 בערב יצאנו מהשדה לכיוון הדירה שהשכרנו בrbnb.

הגענו לדירה חמודה מאוד בסגנון וינט'אז הממוקמות במרכז הרובע היהודי ובמרכז הליכה מהכיכר המרכזית של פראג.

היינו עייפות מהטיסה והלכנו לישון מוקדם לקראת היום העמוס של מחר

יום 2

התעוררנו מוקדם בבוקר, יצאנו לשתות קפה מקומי בבית קפה מתוק וקטן ליד הדירה שלנו.

משם המשכנו ברגל לכיוון הכיכר המרכזית של פראג שנקראת "כיכר השעון", זאת כיכר מהממת שיש שם בניין ענק עם שעון שבכל שעה עגולה יש הצגה של דמויות השליחים של ישו.

משם המשכנו ללכת ולאבד בפראג ולגלות מקומות חדשים, הגענו בטעות לכיכר ואצלב שהיא ה-מקום, איפה שנמצאות כל החנויות השוות ויש הופעות רחוב כל היום.

אח"כ הלכנו לאכול את המאכל שת'כלס בשבילו טסנו לפראג והוא הקיורטוש!!!! שווה כל קלוריה, וואו!טעים שאי אפשר להפסיק לאכול 🙂 WhatsApp Image 2018-10-31 at 16.24.07

משם המשכנו לגשר קארל היפייפה בשקיעה ולקיר לזכר ג'ון לנון. היינו כ"כ עייפות אחרי הליכה מרובה שלא היה לנו כוח לצאת לשתות באותו ערב וחבל, כי בפראג בירה יותר זולה ממים.

יום 3

השכמנו קום ופתחנו את הבוקר בבית קפה מקומי אחר.

הצטרפנו לסיור מרתק ברובע היהודי של פראג עם המדריך המצוין מיכאל דושינסקי שהוא במקרה סבא שלי שמתגורר בפראג:)

הלכנו לבתי כנסת, לבית הקברות היהודי ושם פגשנו את פרופסור אומן זוכה פרס הנובל.

רצינו אווירה קצת משחררת אז הלכנו לראות את מופע הבלט "ברבור שחור" של הבלט הרוסי ש הגיע לפראג באותו זמן והיה חוויה מיוחדת ביותר.

אח"כ יצאנו לבר מקומי בסגנון דיסקו סוף סוף יצאנו לשתות ולהשתחרר והיה כיף גדול:)

יום 4

יום אחרון בפראג!!!

שוב השכמה מוקדמת, ונסיעה לארמון הנמצא מחוץ לאזור המרכזי של פראג.

משם החלטנו שחייבים עוד קצת קניות אז חזרנו לכיכר המרכזית כדי להספיק כמה שיותר במעט זמן.

בערב יצאנו שוב לבלות בבר מקומי הפעם בסגנון חשמלאים שהיה מגניב ביותר.

חזרנו למלון, ארזנו ונסענו לשדה התעופה:( עייפות אך מרוצות!

לסיכום!!!!!!

פראג עיר מושלמת ומהממת! הסטיגמה שאומרים שהיא רק לזוגות לא נכונה בכלל, אני בחרתי לנסוע עם חברה טובה ולא הרגשנו מוזרות בנוף.

פראג היא יעד זול ויש בו הכל.

קניות, אוכל ובילויים! אנחנו היינו 4 ימים אבל בכיף הייתי מוסיפה עוד..

הפעם כתבתי בקצרה, מקווה שתעזרו בבלוג זה בנסיעה הבאה שלכם:)