פסטיבל הבירה

בחורה עם מחשב נייד

רשת הסופרמרקטים, טיב טעם, תצא במהלך חודש יוני , בפעילות קולינרית ייחודית, המוקדשת  לעולם הבירה, בכל סניפיה הפרוסים ברחבי הארץ.

 

במסגרת פעילות חודש הבירה, תייבא ותשווק רשת 'טיב טעם' כ- 200 בירות ייחודיות ובלעדיות במגוון טעמים.

 

לקוחות טיב טעם יוכלו להנות מטעימות של בירה בסניפים, ממתנות בקניית מוצרים, מגוון מתכונים ייחודיים המשלבים בירה.

 

 

שוק הבירה בישראל הינו שוק עונתי כ- 60% מהמכירות הינו בעונת חודשי הקיץ, ומגלגל כ- 160 מיליון דולר בשנה

 

לדברי רוני גרין מנהל המכירות של רשת 'טיב טעם':"צריכת הבירה בישראל לנפש עומדת על כ- 16 ליטר בשנה, וזהו אומדן נמוך בהרבה ביחס למדינות אחרות כמו גרמניה עם כ- 130 ליטר לנפש, הבריטים 99 ליטרים,וארה"ב כ- 95 ליטר לנפש ".

שוק הבירה בארץ דומה במידה מסוימת לשוק הבירה העולמי, עם התפתחות חזקה מאוד של תחום הפרימיום והבוטיק. בארץ החלו לצוץ מבשלות ביתיות של חובבנים שבישלו בירה להנאתם ובמהרה הפכו את הנושא לתחום עיסוקם העיקרי, והפכו למבשלת בוטיק והחלו לייצר בירות מיוחדות ובעלות חותם אישי.

 

בשנה האחרונה חלה עלייה של כ- 15% בצריכת הבירה לנפש בישראל בעקבות מבשלות בירה בוטיק, הישראלי מחפש אתגרי טעם. הבירה הפשוטה, שהייתה מאוד פופולארית עד לא מזמן, כבר לא מעניינת אותו.רשת טיב טעם זיהתה את פוטנציאל עולם הבירות בישראל, והחלה להביא לצרכן הישראלי את הבירות האיכותיות ביותר מהארץ ומהעולם ובמגוון חסר תקדים, שהופכת אותנו לרשת עם היצע הבירות הרחב ביותר בישראל.

 

 

כמו כן, תצא הרשת במבצעים אטרקטיביים על כל מגוון הבירות המוצעות ברשת לדוגמא:

שישיית בירה נגרה מודלו 335 מ"ל לבקבוק קבל כוס מתנה (לחברי מועדון) ,

3 יחי' בירה מרפיס 500 מ"ל ב- 30 ₪,

3 יחי' בירה ניו קאסל בראון אייל 330 מ"ל לבקבוק ב- 30 ₪ ,

3 יחי' בירה סמואל אדמס בלאק לאגר 355 מ"ל ב- 30 ₪,

2 יחי' בירה בקס בפחית 500 מ"ל  ב- 16 ₪ בלבד,

4 יחי' בירה מלכה אדמונית 330 מ"ל ב- 50 ₪,

שישיית  בירה סטלה ארטואה 330 מ"ל ב- 44.99 ₪ ועוד.

 

ובנוסף, כל מי שירכוש 5 בקבוקי בירה באטרפליי 330 מ"ל יחידה יקבל בקבוק נוסף מתנה ושובר זוגי לסיור וטעימות במבשלת בירה באטרפליי.

 

עוד הוסיף גרין: "תחום הבירה ב טיב טעם עשיר ומפותח מאוד.  כ25% מהלקוחות שלנו רוכשים באופן קבוע בירה ואלכוהול. מחלקות הבירה ברשת מציעות טעימות והסברים מאנשי מקצוע לאורך כל השנה."

 

לדבריו:" ההערכה היא שהרשת תמכור במהלך חודש יוני מעל חצי מיליון בקבוקי בירה שונים, זהו גידול של כ25% אחוז לעומת חודש רגיל, וזאת כי במהלך חודש יוני ייערכו משחקי הכדורגל גביע האלופות, שבו נוהגים הישראלים לשבת ולצפות בחברותה במשחקים ולהנות משתיית בירה.

 

טיב טעם תקיים קמפיין פרסומי בעיתונות ובתחבורה הציבורית, ותערוך פעילות במדיה החברתית.

 

קבוצת 'טיב טעם' הנמצאת בשליטת חגי שלום ופועלת בשתי חטיבות עיקריות : קמעונאות ותעשייה (ייצור). כמו כן, לקבוצה זרוע של ייבוא בינלאומי. הקבוצה כוללת גם את מעדני מזרע (100%). רשת הסופרמרקטים "טיב טעם" כוללת 29 סניפים ברחבי הארץ, מתפרסת על שטח של כ-45,000 מ"ר של שטח קמעונאי ,מעסיקה כ 1400 עובדים, ורשומה למסחר בבורסה (החל ממאי 2007). הרשת פתוחה 7 ימים בשבוע . בנוסף, מפעילה הקבוצה את רשת כלי הבית "דומו", הכוללת 5 חנויות בקניונים ו 6 חנויות "שופ אין שופ" בתוך סניפי טיב טעם.