היא הייתה אשה צעירה, חסידת גור, חברה בקהילה ענקית אך שמרנית, היא החלה לעבוד כפאנית, בהתחלה רק סירקה , לאט לאט התחילה לייצר, עברו שנים, האשה הצעירה הפכה לאימפריה בינלאומית , עם נקודות מכירה בפריז לונדון , טורונטו, מקסיקו סיטי ועם משרד בניו יורק שמנהל את כל הפעילות באמריקה. פה בארץ היא יוצרת פאות כחול לבן שנמכרות בכל העולם ע"י כ 60 נשים חרדיות.
כחוט השערה
הכיסוי ראש העשוי שיער טבעי ונעשה בעבודת יד מעטר את ראשן של מיליוני נשים ברחבי העולם האורתודוקסי ומגלגל מיליוני דולרים בשנה, בשנים האחרונות בעקבות תופעת בנות משפחת קרדשיאן שנוהגות לחבוש פאות באופן תדיר על מנת לגוון בסגנון השיער, נכנס לתודעה שימוש בפאות לצורך אופנתי ולא דתי, בנות הקרדשיאן משפיעות גם על המגמות בעולם השיער דבר המשליך אוטומטית גם על עולם הפאות, לעיתים קרובות מגיעות נשים לסלון עם תמונה של סלב הוליוודית בבקשה לסגנון דומה בפאה שהיא רוכשת. לקוחות נוספות הן נשים מבוגרות הסובלות מהדלדלות שיער ונשים הסובלות מנשירת שיער עקב טיפולי כימו ועקב מחלת האלופציה, יצירת פאה טבעית, נוחה ואיכותית עבורן מחזירה להן את הביטחון העצמי .
מעצמה בטבורה של ירושלים
את ברינדי קמינר או כפי שהמותג נקרא BK , הכרתי כחותמת רקומה מחוט זהב בתוך הפאה שלי, רכשתי מספר פעמים פאה מפאנית שגרה בשכנות אלי אך לא ידעתי מי עומדת או בעצם מייצרת את הפאה, עד שלפני כשלוש שנים קיבלתי מהם שיחת טלפון…
הופתעתי לגלות במבנה בכניסה לירושלים בשכונת מגורים פופלארית ויוקרתית, מעצמה המורכבת מבריינדי קמינר וחמשת בנותיה שמנהלות את העסק העצום שמייצר ומשווק פאות לכל רחבי הארץ והעולם. היה מרתק לצפות בתהליך המורכב של יצירת הפאות, ממיון השיער הטבעי ועד שזירת השערות אחת אחת.
בריינדי ואני נשנה את העולם
לאחר ניתוח מעמיק של קהל הלקוחות והקהל הפונטציאלי של המותג, יצאנו לצילומי קמפיין עם הדוגמנית יערה בנבנישתי, החיבור שלה למותג יצר קמפיין יפיפייה שהציג את הפאות כעכשוויות ואופנתייות , את הקמפיין הפצנו ברחבי הרשתות החברתיות והפרינט.
לאחר שרעננו את תדמית המותג , הגיע הזמן הזמן ל"טפל" בלקוחות הפונטציאליות: נשים מבוגרות , חולות וכו ועדיין לשמר ולהגדיל את קהל הלקוחות שומרות המצוות ולשמר את תהליך רענון המותג , הבנו שהסלון הקיים בלב שכונה חרדית בירושלים יכול להרתיע נשים לא דתיות ועל מנת לתת להם את חווית הקניה המתאימה להן ביותר פתחנו שתי סניפים חדשים, סניף מרכז בפתח תקווה וסניף בלב שכונת בית הכרם הירושלמית בצמוד לבית אבות יוקרתי. לקמפיין גייסנו את השחקנית והדוגמנית רונית יודקביץ והאיטגירל החוצה מגזרים ליבי לנד. שתיהן פופלאריות מאד ברשתות החברתיות ומשמשות כפרזנטוריות המותג. במקביל לפעילות בארץ , המשכנו להעמיק את הפעילות הבינלאומית כמו שיתוף פעולה עם מובילות מפריז, לונדון , קנדה וניו יורק והפעלת שני חשבונות אינסטגרם, אחד אמריקאי והשני ישראלי.
העבודה עם המותג BK WIGS יצרה הזדמנות לגדול ביחד, להכיר מגמות וחידושים , אני מעריכה מאד לקוחות שבוטחות בי ובעשייה שלי על מנת לקדם אותן קדימה , הזמן רק יוצר אתגרים חדשים ולא נותן מנוח מלצעוד לעבר המטרה הבאה.