עשי ללקוחות הפוטנציאליים שלך את החיים הכי קלים שאפשר

a young woman with a phone and a drink
a young woman with a phone and a drink

היי לכולן..

במציאות העולמית של ימינו, ושל ישראל בפרט, נראה כי קיימת הצפה בכל הקשור למסרים אותם בעלי ובעלות עסקים מבקשים להעביר למי שנתפס בעיניהם כקהל היעד.

כצרכנית מן השורה, קשה עד בלתי אפשרי לי להכיל את כל שטף המידע הזה, קל וחומר כאשר אני יודעת כי 99% ממנו לא רלוונטי לי כלל (וכן, יש פה ביקורת סמויה על מפרסמים ומפרסמות שפשוט משגרים פרסומות ללא כל הבחנה, מחקר שוק ומיקוד ראוי).

אז לאחרונה הדבר ניקר לי בראש, כי אחרי הכל גם אני בעלת עסק וגם אני רוצה להעביר את המסר שלי לקהל שלי באופן כזה שיבלוט, אך גם שלא יהיה מעיק ושיגיע לעיניים ולאוזניים הנכונות.

אז הלכתי וחקרתי אלו פעולות אני יכולה לנקוט בכדי לבלוט בין ים המסרים וכיצד אני עוזרת ללקוחות הפוטנציאליים שלי להגיע אל "השוקת"  ממנה ישתו בחפץ לב את "המים" אותם אני מוכרת.

ואכן ישנן כמה טקטיקות פרסום מעניינות (לפוסט אחר, בזמן אחר ובהתאם למידת העניין), אך יותר מכל משך את תשומת ליבי שירות כוכבית ומספר טלפון, שכמה שזה נשמע בנאלי – זה הכי מתוחכם שיכול להיות.

תחשבו על זה; בעצם זה שאתן מדביקות מספר זכיר וקליט לשם העסק שלכן, אתן כבר הופכות אותו ליותר קל להטמעה במוחות הלקוחות העתידיים.

קחו למשל פרסומות כמו הקש על החמש, 1-800 של AIG ועוד שלל ג'ינגלים שנחרטו לכולנו בראש בלי שנרצה. שלא לדבר על החברות הגדולות במשק (כגון בזק, הוט וכיו"ב) שכל ילד יודע מה המספר המקוצר שלהן.

לא השתכנעתן עדיין? אוקיי.. מה אתן עושות כאשר חלילה אתן זקוקות לשירותי חירום כמשטרה, מד"א, מכבי אש? נכון, לוחצות על מספר מקוצר שכבר כ-ו-ל-ם מכירים!

וזה בדיוק מה שאני רוצה עבור לקוחותיי – דרך קלה לזכור את שם העסק שלי, את המוצר שאני מוכרת ובעיקר את דרך ההתקשרות איתי על מנת לברר ולהזמין את המוצר (כי בסופו של יום על מה כל המהומה?).

אז תעשו לעצמכן וללקוחות שלכן טובה ענקית ופשוט תתחברו לשירות מספר כוכבית מקוצר (זה ממש לא יקר והתגמול הוא אדיר וחסר פרופורציה לחלוטין) וכך תוכלו להסיר מכשול מאוד רציני בדרך של מי מקהל היעד שלכן את ההמרה הנכספת.

נשיקות לכולן ושיהיה יום מקסים