עמוד יצירת הקשר הוא אחד העמודים החשובים באתר שלנו, עמוד הליבה של האתר – כאן הכל קורה [או לא קורה]. זו זירת ההתרחשות האמיתית. כאן נקבל את התשובה החד משמעית האם יש הענות לשירותים / למוצרים / לעשייה שלנו.
האם נצליח להגיע למעורבות ולאינטראקציה עם הלקוחות שלנו?
האם נצליח לעניין ולדרבן את הלקוחות שלנו לפעולה?
למרות היותו עמוד מאד מרכזי באתר, הוא על-פי רב העמוד הקצר ביותר באתר. והוא מכיל מספר מצומצם של אלמנטים לביצוע המרות ואיסוף לידים.
חשוב לזכור שהעובדה שבאתר שלנו קיים עמוד צור קשר, אינה טומנת בחובה הבטחה שהגולשים באמת יצרו איתנו קשר.
ככל שניצור עמוד התקשרות יעיל, איכותי, כזה שלא גורם להסחת דעתם של הגולשים, אלא – מכיל אלמנטים נחוצים, ברורים ונגישים ליצירת קשר, נצליח לייצר קשרים רבים, טובים ואיכותיים יותר. ומכאן שהדרך להגדלת המכירות שלנו – השמיים [או במקרה הזה – הרשת] – הם הגבול.
חובה שהעמוד יכיל את האלמנטים האלה:
כמה מילים
טופס צור קשר
פירוט [קליקבילי] של אמצעי הקשר איתנו – טלפון, מייל, ווטסאפ ופרופיל ברשתות החברתיות
תמונה.
עמוד צור קשר יכול גם להכיל :