על נימוס שירות לקוחות וניהול עסק מצליח

לעיתים קרובות, הצלחתו של עסק תלויה ברמת השירות שהוא מעניק והנימוס של מי שנמצא בקשר עם הלקוחות.

לטעמי, אי אפשר להיות יותר מידי מנומס או שירותי כשמגיעים לקשר עם לקוחות.

גראנט קארדון, מומחה מכירות בינלאומי, מחבר רבי מכר בתחום, העלה על הכתב 6 כללים להתנהגות מנומסת שתביא את העסק שלכם שני צעדים קדימה.

עצה מס' 4 אולי פחות מתאימה לישראלים, מה דעתכם? איך אתם הייתם רוצים שיפנו אליכם?

https://bit.ly/2ke9LeE

 

/

צילום: pixbay
צילום: pixbay
נהניתם? מרגישים שהפוסט תרם לכם? אשמח שתשתפו ותפיצו אותו שגם אחרים יהנו.

מוזמנים להירשם כאן וגם לעקוב אחר הדף שלי "המקדמת" בו אני מעלה תכנים שונים הקשורים ליזמות ושיווק לעסקים, ולהמשיך לקבל כלים ומידע לקידום ושיווק העסק שלכם.

 

צילום: fixabay