יותר ויותר אנשים מבצעים את רוב הקניות שלהם באינטרנט!
אין ספק- רוב המכירות כיום עברו לאינטרנט, וקצב הצמיחה רק הולך וגדל. די בזבוז כיום לבנות חדרי תצוגה יקרים, ולנסות למכור בהם. אנשים כבר לא מבזבזים זמן לשיטוט בכדי לרכוש מוצרים חדשים, כולל מוצרים גדולים ויקרים, שפעם אף אחד לא חשב לרכוש באינטרנט. לכן, אנחנו ממליצים למנהלי שיווק- תדאגו שניתן יהיה למכור את המוצרים שלכם באינטרנט ישירות, בלי אנשי מכירות בתהליך, כאשר סרטון תדמית לעסק ולמוצרים יהיה הכלי השיווקי העיקרי.
תראו דוגמא לסרטון תדמית לאתר מכירות באינטרנט:
[youtube 6PWi_8Ke_Mw nolink]
מה מומלץ לכלול בסרטון תדמית לאתר מכירות?
בכדי שאתר המכירות יהיה יעיל, ויותר ויותר אנשים ירגישו נוח לבצע את הרכישות שלהם מהאתר שלכם, מומלץ להקפיד בהפקה של סרטון התדמית על הנושאים הבאים:
1. שהלקוח יבין בתוך זמו הכי קצר- מה הערך שהוא יכול לקבל מרכישה אצלכם, ואיזה בעיה זה פותר לו?
2. שהלקוח יראה בעיניים את המוצרים, עדיף מצולמים בוידאו, כולל אנשים שמשתמשים בהם.
3. שהלקוח יוכל להבין למה המוצר שאתם מציעים יותר טוב מהמתחרים, כמובן- בלי לציין דברים שליליים אצל המתחרים (גישה חיובית)
4. שתהיה קריאה לפעולה, ושממש יהיה פשוט וקל לבצע את הרכישה באתר.
הוסף סרטון תדמית לתפעול האתר!
בכדי לוודא שהלקוחות לא מתקשים בהבנת התפעול הנכון של האתר, מומלץ להעלות לאתר סרטון תדמית קצר שמנחה על תפעול נכון של האתר. ראו דוגמא לכזה סרטון שהפקנו עבור האתר המוצג למעלה:
[youtube bse3FxloKhg nolink]
לסיכום- תדאגו לחווית קניה נכונה ללקוחות פוטנציאלים, ומובטח לכם שהם יאמצו אתכם