קמפיין המודעות העולמי לסרטן השד של קבוצת החברות אסתי לאודר יוצא לדרך גם השנה בכל העולם תחת הסיסמה "בואו ננצח את סרטן השד. אנו חזקים יותר יחד".
בישראל, יזמה קבוצת החברות אסתי לאודר ביחד עם האגודה למלחמה בסרטן שיתוף פעולה ייחודי עם בית האופנה GOLBARY, במסגרתו עיצבו מעצבי הרשת קולקציית קפסולה ורודה, אשר תימכר בסניפי הרשת ו- 30% מההכנסות ממנה יועברו כתרומה לאגודה למלחמה בסרטן, עבור ניידות לבדיקה מוקדמת ומחקר.
הקולקציה הוורודה של GOLBARY תגיע לחנויות לקראת חודש אוקטובר, הוא חודש המודעות הבינלאומי, אך גולשות אתר האונליין יכולות לרכוש כבר עכשיו את הסנונית הראשונה של הקולקציה: חולצת טי בצבע לבן או שחור, עליה כתוב בוורוד "חיה בסרט ורוד", משפט המקבל יותר ממשמעות אחת, המתכתבת גם עם חודש המודעות.
הקולקציה המלאה כוללת: ג'קטים, עליוניות, סריג ומבחר אביזרי אופנה דוגמת צעיף, כפפות, תיק, ארנקים.
מחירים לצרכן:
חולצה "חיה בסרט ורוד": 79.90 שח, שמלה 349.90 ₪, ארנק 59.90 ₪, ג'קט 249.90 ₪, כפפות 79.90 ₪, מטריה 69.90 ₪, צעיף 99.90 ₪, תיקים 119.90 ₪ – 149.90 ₪ .
את החולצה ניתן לרכוש כבר עתה באתר האונליין של רשת גולברי בכתובת:
www.golbary.co.il
החל מחודש אוקטובר תימכר הקולקציה המלאה בסניפי GOLBARY
וגם באתר האונליין golbary.co.il
ערכה: נדיה היבא
הצילומים באישור שימוש היחצ
סנונית ראשונה לקולקציה ורודה לקראת חודש המודעות לסרטן השד ברשת גולברי
סנונית ראשונה לקולקציית קפסולה ורודה כחלק מקמפיין משותף עם קבוצת החברות אסתי לאודר, למאבק בסרטן השד

איך הייתה הכתבה?
אוהב0
עצוב0
שמח0
עייף0
כועס0
מת0
קורץ0