סנדרה רינגלר ובכירי רשת אימפרס משיקים לרגל יום האישה הבינלאומי

בוקר אור,

סנדרה רינגלר  משיקה לרגל יום האישה הבינלאומי

הסטייליסטית סנדרה רינגלר בקמפיין חדש

לקולקציית תכשיטי זהב ויהלומים  בעיצובה

שווי הקמפיין נאמד בכ- 2 מיליון ₪.

אושיית האופנה וסטייליסטית אשת ראש הממשלה, סנדרה רינגלר, התייצבה אמש, לצילומי קמפיין חדש שיעלה בכיכובה, לרגל יום האישה הבינלאומי ולהשקת קולקציית תכשיטי זהב ויהלומים בעיצובה, עבור רשת תכשיטי אימפרס. הצילומים נערכו בסוויטה במלון הילטון תל אביב, שהפך ללוקיישן לצילומי הקמפיין.

במהלך הצילומים חשפה רינגלר לראשונה את הליין החדש עליו היא עומלת בשנה האחרונה,  הכולל כ 60 פריטים שונים, בניהם: טבעות, עגילים, תליונים, צמידים ועוד.  במחירים שווים לכל כיס החל מ-790 שח בלבד.

אלעד לוי, משנה למנכ"ל קבוצת רולטיים, הכוללת את רשת אימפרס וסמנכ"לית השיווק דניאל רחום עדכנו את סנדרה שהקמפיין בכיכובה  יעלה בתחילת מרץ, בכל המדיות המובילות, בתקציב הנאמד בכ– 2 מיליון ₪, ויכלול בין היתר:  סרטונים שיעלו בטלוויזיה, באינטרנט,  מודעות במגזינים ועיתונים, שלטי חוצות, ופעילות רחבה ברשתות החברתיות ובנקודות המכירה.

כמו כן עדכנו שבסוף חודש מרץ  תטוס סנדרה ל – 5 ימים עם בכירי רשת אימפרס לתערוכת היהלומים שנערכת מידי שנה בלאס וגאס, בכדי כבר לבחור את הסקיצות לקולקציה הבאה.

בסוף יום הצילום הפתיע יוסי ביטון, סמנכ"ל בכיר  במלון הילטון תל אביב, את סנדרה ורינגלר והצוות בארוחת שף מושקעת, לפינאלה של יום הצילומים.

יוסי ביטון סנדרה רינגלר דניאל רחום אלעד לוי צילום אסף לב (2) (custom)

דניאל רחום סנדרה רינגלר אלעד לוי. צילום אסף לב