סלט עם טונה מפנק ושובר שגרה – ארוחה בריאה ב 10 דקות

סלט עם טונה טעים, מצוין לגזרה וקל להכנה – פינוק בריא בטוב טעם ללא מאמץ מיותר! המרכיב הסודי שתגלו במתכון – הופך את הסלט ל "כמו במסעדה" ומרגיש כמנה מנה ולא נטל. מה שנשאר – להכין וליהנות.
וגם תשובות לשאלות על אחוזי שומן במוצרי חלב – מה עדיף – דל שומן או שומן מלא, טונה בשמן או במים, וכמה אוכל זה מספיק לי? תיהנו

סלט עם טונה טעים, מצוין לגזרה וקל להכנה – ככה אני אוהבת את המנות שלי –
פינוק בריא בטוב טעם ללא מאמץ מיותר!
הסוד: תוספת חתיכות פרי לסלט הופכת אותו ל ״כמו במסעדה״ ומרגיש כמנה מנה ולא נטל
– אצלי זה עובד!
המרכיב הסודי – השמנת הופכת אותו לטעים כפליים וגורמת לחשוב שיש שם מיונז אבל אין!
מה שנשאר – להכין וליהנות!
מצרכים:
שומר בינוני חתוך לקוביות
גזר בינוני
מלפפון קטן
טונה במים
10 -5 ענבים שחורים חתוכים דק
מלפפון חמוץ קטן
כפית פסטו ביתי (על שמן זית) – אפשר בלי או עם עשבי תיבול
כף שמן זית
מלח אטלנטי ופלפל שחור
כף גדושה של שמנת של פעם 27% (אפשר גם 15% אך לא פחות מזה).
שיהיה בתיאבון!
הידעת?
לכל התוהים לגבי שאלת השאלות – אחוזי השומן במוצרי חלב – מה עדיף יותר או פחות אחוזי שומן במוצרי
חלב, רבותיי, אני לא אתייאש לחזור על זה – מוצרי חלב דלי שומן ומופחתי שומן גורמים להשמנה!!!
ככל שיש יותר אחוזי שומן במוצרי חלב – יותר טוב – לגזרה, לחילוף החומרים, לשובע, ליכולת של
הגוף לשרוף שומנים ולירידה במשקל. זה נשמע פרדוקסלי, אני יודעת, ולא קל לשנות את החשיבה
ומערכת האימונות כאשר גורמים שונים דאגו במשך שנים לשכנע אותנו שכל השומן זה רע.
אבל האמת – שיש שומן שהוא טוב והוא בריא והוא נחוץ.
לכן – מוצרי חלב צורכים רק עם אחוזי שומן הטבעיים ומלאים – כלומר: דל שומן/ מופחת שומן /דיאט – לא מומלץ.
ומי שעדיין לא מאמין, חושש להעלות בהיקף או מתלבט מכל סיבה אחרת -אני אומרת תנסו במשך
שבועיים ותראו את השיפור באיכות החיים, רמות השובע והגזרה . מה שבטוח לא תרצו לגעת שוב
ב"דל" ו"מופחת".
טונה במים או טונה בשמן? מה עדיף?
אני מעדיפה להשתמש בטונה במים ולהוסיף את השומן הבריא שאני בוחרת בעצמי ולהימנע
משמנים צמחיים מזוככים שממש לא בריאים ועשירים באומגה 6, אשר גורמת לדלקות בגוף והשמנה.
גם טונה עם "שמן זית" – זה סוג של "חתול בשק". מה שבטוח, אני כלל לא בטוחה שבקופסאות טונה
תמצאו באמת את השמן הכתית המשובח כמו שאתם הייתם קונים. כי אנחנו היחידים שבאמת דואגים
לבריאותנו ואני מעדיפה לא לסמוך על הבטחות של יצרנים ולסמוך רק על עצמי ועל הבחירות שלי.
זה הכי בטוח. ממליצה גם לכם!
ומה שאתם רואים בתמונה – זו ארוחת הערב שלי להיום אבל היא די טיפוסית:
סלט עם טונה וביצה קשה אומגה 3, עם פרוסה שתיים יפה של גבינת עיזים. הוספתי עוד 2 כפות קוטג'.
אני אוכלת 9 %, הוא היחיד ללא חומרים משמרים ומאוד משביע ומרגיש לי טעים.
שאלת הכמויות – שאלת השאלות
.
מהשיחות שלי עם המתאמנים החדשים בתזונה הבריאה, כשמדובר במה לאכול – זה ברור,
עד שמגיעה שאלת הכמויות וכאן מתחילים הספקות – האם אכלתי יותר מדי או פחות מדי.
עם הנסיון באופן תזונה נכונה והקשבה לגוף – לומדים את הכמויות הנכונות עבורכם
אלו הכמויות למשל שמספיקות ומשביעות אותי, אבל תמיד אני מקשיבה גם לגוף, אם שבעתי – אפסיק,
אם לא שבעתי משום מה – אוכל עוד קצת מתוך המבחר הבריא.
וכך הגוף גם יודע לאזן את התיאבון וכך לעזור לרדת ולווסת את המשקל הנכון עבורכם, כמובן,
עם ביצוע של אימונים כושר יהיה כאן win win !

תעקבו אחרי בדף הפייסבוק שלי – מדי יום אני מעלה מתכונים קלים, בריאים וטעימים, רעיונות,

טיפים להצלחה שלכם, עצות ועדכונים נוספים שיעזרו לכם להגיע לגוף בריא וחטוב.


לאכול נכון וטעים – זה הכל! למגוון הטיפים שיעזרו לכם לשמור על הגוף ולרדת במשקל ולהרגיש שפע וטעם:

רוצים למקסם תוצאות ולאכול בריא ונכון יותר? להיפטר מחשק לסוכר? – קראו מאמרים על תזונה לגוף חטוב

טיפים ומאמרים בתזונה

איך להוריד את הבטן הזו? – לא אוכלים את מה שמוכרים לנו בפרסומות

איך לבנות שרירי הבטן במהירות ובניית תכנית אימונים יעילה

חדשים בעולם הכושר ותזונה ורוצים להתחיל להתאמן ולאכול נכון ? קלי קלות!


קראו "איך להתחיל להתאמן ב WOW your body" ותכנית תזונה לגוף חטוב SUPER HOT BODY

ותתחילו את המהפך האישי שלכם!

בהרבה אהבה,

ג’ני