סיפור הצלחה כאן, שם, ומעבר לים!!

איך הצליחה לי אלון אושיית החברה,
צעירה עם כישרון ואמביציה,לכבוש את
את הרשת החברתית ,ואת מותגי האופנה הגדולים,
כעת גם לעצב את בגד הים הראשון, אותו דגמנה באינסטגרם
כשהביא לשיא בביקוש וברכישות ,עם הצלחה מוכחת
גם מעבר לים!!
חוה ברק!!

 
 
lee 5

אושיית האינסטגרם ואייקון האופנה לי אלון משיקה את קולקצית קיץ 2017 של בגדי הים LILOSWIM- by Lee & Loren

 

הפשניסטה לי אלון שהפכה לדבר החם בתחום האופנה, ולסיפור הצלחה ארצי ועולמי, פותחת את עונת הקיץ 2017 בקולקציה חדשה ויוקרתית של בגדי הים LILOSWIM- by Lee & Loren   

עם הניסיון והידע הרב שצברה מתוך עולם האופנה, היה זה טבעי שהיא תפנה לדבר הבא העונתי המתבקש, ענף  בגדי ים.

קצת על לי אלון:

היא בוגרת תואר ראשון במנהל עסקים בבינתחומי,  רק בת 25, אך מכתיבה  טרנדים ,ודעת קהל. בעלת חברה לפעילות אפקטיבית באינסטגרם, בלוגרית , ואופנאית, שדגמנה עבור המותגים הבינלאומיים כמו "הלגה" "סקוני" "פאדני" "בובי בראון", "איב סאן לורן" "טימברלנד" ואחרים.

ומעתה רשמו לפניכם גם קו בגדי ים אקסלוסייבי, שזוכה להיענות שיא באמצעות חשבון האינסטגרם שלה, שצבר כבר למעלה מ –30,000 עוקבים.

עוד לפני שהחליטה להיכנס לעסקי בגדי הים, כבשה אלון, בעלת ניסיון כתקציבאית בחברות פרסום ושיווק מובילות, את הרשת החברתית והפכה לאחת האושיות הפעילות והנצפות.

אלו דבריה : "לא חשבתי שאכנס לעולם בגדי הים, אבל תמיד ידעתי שטמון בי פוטנציאל השראתי מאד גדול לסובבים אותנו, וההחלטה על כך נפלה כמעט בן לילה", ומספרת כי העוקבים הרבים, ההצלחה ברשת החברתית, האהבה לאופנה וההבנה בתחום, הם שהובילו אותה ליזום עסק משלה, שמהר מאוד זכה להצלחה והפך למותג בגדי ים ייחודי ויוקרתי, הכולל בגדי ים בגזרות שלמות ודגמים של ביקיני בסגנון וינטג' בגזרות נועזות, והכל בתפירה באיכות גבוהה וחומרי גלם איכותיים.

99

ואיך הכוכבת עובדת?

בתחילה ביקרה בחנויות וערכה סקר שוק מקיף ורחב, בידיעה שהמוצר שלה יהיה ייחודי ושונה משאר העיצובים בשוק בגדי הים. "היה לי ברור שאני לא מעתיקה או 'סופגת השראה' מאחרים, אלא מכתיבה אופנה", אומרת אלון.

"אני אוהבות מותגים ומעריכה מאד מעצבי על, סיימתי לקנות כמה בדים שנבחרו ממש בקפידה עד שמצאתי את האיכות שאני רוצה שיהיה למותג שלי , קבעתי פגישות עם תופרות, הגעתי אליהן עם רעיונות מטורפים, ובמשך שעות וימים ארוכים עיצבנו דגמים שונים הדגמים, עד שנולד הדגם הראשון".

7

את הדגם הציגה אלון, איך לא, בחשבון האינסטגרם שלה כשהוא על גופה. התגובות היו רבות ומידיות. "מיד שלחו לי הודעות מאיפה קניתי, האם זה דגם שנמכר בארץ, מה מחירו, וכשעניתי שמדובר בבגד ים שאני עיצבתי,לא הפסקתי לקבל תשבוחות.לאחר מספר ימים גם פנו אלינו והזמינו אותי להשתתף ביריד מעצבים, הייתי אמורה להיות ערוכה תוך שבוע וחצי ליריד, והגעתי עם קולב אחד ועליו 50 בגדי ים – כולם במידות S ו-M".

הביקוש ביריד היה גדול יותר ממה שאלון הצליחה לספק, והיא נאלצה לקבל הזמנות מלקוחות ביריד. "כשחזרתי הביתה מיד פתחתי אינסטגרם עסקי, ובתוך פחות מחודש קיבלתי 10,000 צפיות על סרטון שהעלתי", מספרת אלון, "זה הגיע למצב שהיום אני מקבלת הזמנות מחו״ל וזה מרגש במיוחד".

88

לא רק בגדי הים אלא גם סיפור הצלחתה של אלון היגיע אל מעבר לים. בפסח האחרון, לי הוזמנה להרצות באוניברסיטת דיקינסון שבפילדלפיה בקורס מנהל עסקים. "סיפרתי לסטודנטים איך בעצם הכל התחיל. היו סטודנטים ששאלו אם אני חושבת שהעובדה שהמותג הוא ישראלי תגרום נזק, אז הסברתי להם ש: "אני גאה מאוד בכך שהמותג שלי הוא ישראלי".

המחירים של בגדי הים נעים בסכומים של 399₪ – 799₪.

ניתן למצוא את הדגמים באינסטגרם (livinginthemoviebylorenandlee#) ולהזמין את בגד הים שיגיע במשלוח עד הבית.

כוכבת כוכבת תודו,ואי אפשר להתעלם מהיצירות המככבות קבלו טעימות,ואל תשכחו איפה קראתן עליה !!בהצלחה תותחית על!!

 lee 4

333

חוה ברק
עיתונאית, עוסקת בתקשורת כתובה ואלקטרונית,בעבר בהווה, ומקווה גם אינשללה בעתיד